تقویت گردشگری سلامت بین کیش و عراق

جاسم فتلاوي جانشین استاندار کربلا برای آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش و گسترش تعاملات در زمینه گردشگری سلامت بین کیش و عراق از امكانات این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در اين ديدار دكتر نادعلي نژاد رئیس بیمارستان کیش ضمن ارائه گزارشي ازفعاليت هاي گردشگري سلامت بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش و عمل های جراحی گردشگران سلامت كشور هاي حاشيه خليج فارس و كشورهاي اروپايي و آمريكايي دراین مجموعه  افزود:  بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی کیش تلاش می کند تا با ارتباط مستقیم و موثر با بازارهای هدف در زمينه جذب گردشگر از سوداگري و واسطه گري اجتناب شود .

فتلاوي نیز  ضمن ابراز خرسندي از امكانات و تجهيزات  استاندارد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و همچنين فضا سازي های کاربردی در اين مركز برای گردشگران سلامت گفت:بیمارستان کیش  بيشتر رشته هاي تخصصی مورد نياز يك مركز درماني مجهزرا داشته و زیر ساخت ها و ظرفیت جذب گردشگر سلامت در اين مرکز فراهم شده است.

وی افزود: در زمينه گردشگر درماني ،كشور عراق  بازار هدف خوبي برای کیش است چون درکنار تقاضا برای خدمات درمانی ، توانمندی ، تجربه  و حاذق بودن پزشکان ایرانی در عراق جایگاه ویژه دارد.