به نام خدا

فرارسیدن عید سعید قربان باشکوه‌ترین تجلی خضوع و بندگی مومنان در برابر حضرت حق، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

 دهمين روز ازماه ذي الحجه جشن رهایی از اسارت نفس، منيت های زمينی و تعلقات دنيوی است. سالروز مرور زيباترين درس عبوديت در مكتب پيامبري وارسته كه فرزند خويش را به مسلخ عشق برد تا بشريت بياموزد براي رهايي از اسارت نفس ورسيدن به قرب الهي مي بايست از بند حصار وابستگي رها شد.

در غروب عرفه ،عطر استجابت دعاي بندگان بر سر سجاده هاي نيايش مشام جان مسلمانان را مي نوازد و  عاشقان كوي دوست را  بشارت مي دهد كه با توسل  به مقام ربوبیت حضرت حق و دل كندن از غير او ، مسير سعادت و نيكبختي را برگزيده اند.  

 اينك و در روزهايي كه معطر به عطر عرفه است ازساکنان کیش وشرکت کنندگان عزیزدرمراسم دعای عرفه التماس دعا دارم که از حضرت حق  فلاح و رستگاری همه ما و اعطای توفیق شناخت حقیقی حضرتش و راه پیامبران الهی را طلب کنند.

 با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان و حجاج بیت‌الله‌الحرام و تبریک عید بزرگ قربان از پیشگاه با عظمت پروردگار وحدت و برادری همه مسلمانان،سربلندی روزافزون جهان اسلام و برقراری صلح جهانی را خواستارم.

         

  غلامحسین مظفری

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش