نشست صمیمی دکتر مظفری با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی

رونق فعالیت های گردشگری واستفاده بهینه ازظرفیت های بخش خصوصی در جهت توسعه همه جانبه کیش محور اصلی گفتگوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با سرمایه گذاران، کارآفرینان وفعالان اقتصادی کیش بود

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذاران، کارآفرینان وفعالان اقتصادی کیش شامگاه سه شنبه 1مرداد در نشستی صمیمی با دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ،دکتر ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و دکتر مصطفی خانزادی معاون عمرانی و امور زیربنایی این سازمان، ضمن طرح برخی مشکلات فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در این منطقه، در خصوص راهکارهای رونق فعالیت های گردشگری وبهره مندی از توان و ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه همه جانبه کیش گفتگو و تبادل نظر کردند.

دکترمظفری در این نشست با اشاره به تدوین برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان منطقه آزاد کیش برای اجرای طرح های توسعه ای و عمرانی گفت: طرح کیش1400 حاصل برگزاری بیش از 50 جلسه کارشناسی در جهت ارائه راهکارها وتدوین برنامه های توسعه ای برای جزیره کیش است که بزودی رونمایی خواهدشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اعلام نظرات و ارائه راهکارهای فعالان اقتصادی درارتقاء سطح فعالیت های بخش خصوصی ودولتی جزیره کیش بسیار مهم است تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا در همه بخش ها ازاستاندارد های کشورهم فراتررفته و با نگاهی بین المللی درمسیرتوسعه حرکت کنیم.

دکتر مظفری، کوتاه سازی فرایندها و کاهش بروکراسی های اداری رایکی ازمهم ترین دستاوردهای سازمان منطقه آزاد کیش در ماه های اخیر عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از انتخاب دومعاون سازمان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز تسریع در فرایند های تصمیم گیری واجرای طرح های عمرانی و توسعه ای بود که بدون شک این امر موجب تسهیل روند فعالیت های اقتصادی درمنطقه می شود.

وی سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی وتجارب ارزشمند آنهارا از جمله سرمایه های جزیره کیش برشمرد و تاکید کرد: مدیران و مسئولان سازمان مدت محدودی مهمان جزیره کیش هستند اما سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و ساکنان جزیره کیش که سالیان طولانی از عمر گرانبهای خود را در این جزیره سپری کرده و کسب و کارشان نیز به شرایط این منطقه وابسته است باید برای پیشرفت، توسعه و رونق همه جانبه کیش همدل بوده و بیشترتلاش کنند.

دکترمظفری صنعت حمل و نقل را یکی از بازوهای مهم رونق گردشگری جزیره کیش برشمرد و با تاکید بر اهتمام جدی شرکت هواپیمایی کیش برای تامین زیرساخت های لازم حمل و نقل هوایی مطلوب گفت: سازمان باتمام توان درکنار بخش خصوصی برای رونق همه جانبه کیش و رشد صنعت گردشگری منطقه تلاش می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از برنامه ریزی و اجرای چند طرح با هدف رونق و توسعه گردشگری ورزشی و فعالیت های حوزه ورزش در جزیره کیش خبرداد.

وی ابراز امیدواری کرد بخش خصوصی وصاحبان صنوف نیزهوشمندانه و مقتدر، ضمن ایجادشادابی ونشاط در فضای کسب و کارو جامعه ،برای برگزاری یک جشنواره پربار و پررونق بایکدیگر همکاری کنند.

لازم به ذکر است حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از بخش خصوصی و ستاد جشنواره هاو مناسبت های کیش،لزوم افزایش شمارپروازهای شرکت هواپیمایی کیش درجشنواره تابستانی ، تقدیراز اعمال سیاست های حمایتی در جهت شروع مجدد طرح های نیمه تمام وتسریع درصدور پایان کار و دیگر مشکلات طرح های عمرانی معوق بخش خصوصی و عزم جدی در برگزاری پربارجشنواره تابستانی ازجمله مواردی بود که سرمایه گذاران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی کیش دراین نشست عنوان کردند.