در گرامیداشت هفته قوه قضائیه

دکتر مظفری با رئیس دادگستری و دادستانی کیش دیدارکرد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رییس دادگستری و دادستانی کیش، هفته قوه قضائیه و یادو خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکترمظفری که به مناسبت7 تیر سالروز شهات دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه با محمد شنبه زاده رییس دادگستری و عباسی دادستانی کیش دیدارکرد باگرامیداشت یادو خاطره شهدای گرانقدر قوه قضائیه به ویژه شهدای هفتم تیر، فعالیت در قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم را کاری حساس و ارزشمند عنوان کرد و گفت : عملکرد هوشمندانه و مناسب قوه قضائیه حافظ امنیت جامعه و افزایش رضایت اجتماعی است.

دکتر مظفری باابراز خرسندی از تعامل و همدلی مجموعه قوه قضائیه درجزیره کیش با مردم و مسئولان وبا اشاره به اینکه دراین منطقه به دلیل حجم بالای مبادلات تجاری و فعالیت های اقتصادی، حضورمردم در مراجع قضایی و طرح شکایات مختلف به ویژه در زمینه های اقتصادی اجتناب ناپذیر است بردقت و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مردمی در راستای افزایش رضایتمندی ساکنان کیش تاکیدکرد.

محمد شنبه زاده رییس دادگستری کیش نیز بااشاره بهاینکه دادگستری کیش هم راستا باسازمان منطقه آزاد کیش درجهت خدمت به نظام اسلامی و هموطنان عزتمندتلاش می کند گفت:عدالت محوری، دقت نظر در رسیدگی به پرونده هاو تکریم مراجعان مهم ترین اصل کاری مااست.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی راه انداختن جنگ اقتصادی حربه جدید دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است تاکید کرد: اگرچه به دلیل حجم فعالیت های اقتصادی درکیش شمار مراجعان به دادگستری اندک نیست اما دادگستری کیش با جدیت تمام درجهت ایجاد فضایی امن و آرام برای فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه ، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

وی کاهش شمارپرونده های قضایی ، رسیدگی سریع و صدور رای قطعی و متقن و کاهش نواقص پرونده ها رااز جمله نشانه های ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات دادگستری کیش عنوان کردو افزود : مناطق آزاد پیشران توسعه اقتصادی کشور هستند و قوه قضائیه نیز می کوشد تا بستری امن برای فعالیت اقتصادی سرمایه گذاران و تجارو بازرگانان در مناطق آزاد کشورفراهم شود.  

همچنین محمد عباسی دادستان کیش با ابراز خوشنودی ازهمدلی و تعامل خوب سازمان منطقه آزاد کیش با قوه قضائیه و با اشاره به حساسیت عملکرد قوه قضائیه درمناطقی مانند جزیره کیش باحجم مراودات مالی و تجاری گسترده گفت :ایجاد فضایی بانشاط و امید بخش برای مردم و فعالان اقتصادی ازجمله محورهای اصلی فعالیت مااست و می کوشیم تابا رسیدگی بموقع و سریع به پرونده ها خللی در فعالیت های مردم ایجاد نشود. 

دادستان کیش با بیان اینکه حجم قابل توجهی ازمراجعات دادستانی کیش در رابطه باطرحهای نیمه تمام درسطح جزیره کیش است ابراز امیدواری کرد با قاطعیت دکترمظفری در حمایت ازسرمایه گذاران و احیای مجدد این طرح ها شاهد رونق گسترده فعالیت های اقتصادی درجزیره کیش و کاهش مراجعات مردمی به قوه قضائیه باشیم .  

لازم به ذکر است سید محمد رضا مداح مشاور و مدیر کل حوزه مدیر عامل ، سعید پورعلی معاون اجتماعی و فرهنگی ، محمدپورسینا مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد و علی  فائقی مشاورمدیر عامل درامورایثارگران در این دیدارحضور داشتند.