فرارسیدن سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و سالروز قيام خونين 15 خرداد را به هموطنان ولایتمدار و متعهد ايران اسلامي به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، تسلیت عرض مي كنم.

14 خرداد روز تلخ وداع ملتی آزاده با مقتدای خویش است.پیر فرزانه ای که اعتقاد راسخ و استقامت بي نظيرش در مبارزه باظلم و جورو تلاش برای بسط ارزش های اصیل اسلامی در قالب حکومتی مردمی ، او رابه اسطوره ای همیشه ماندگاردر ذهن و قلب ایرانیان مبدل ساخته است.

15خرداد 1342نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام ، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.چراکه خون شهیدان 15 خرداد، بذرقیام خونینی شد که درسایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)در بهمن57 به بارنشست. از آن زمان تاکنون ایران اسلامی الگویی موفق و ماندگار برای مبارزه بااستکبارو استبداد بوده است.

اینک در سالروز رحلت پیر فرزانه و ناجی بزرگ ملت ایران به سوگ می نشینیم وضمن بیعت با آرمانهای امام راحل از پیشگاه خداوند منان اجر عظیم و شادی روح آن عزیز بزرگوار و شهدای قیام خونین 15 خرداد و سنگر سازان جبهه های حق علیه باطل را خواستاریم.

اميد كه به واسطه لطف بیکران الهی ودر پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) ايران اسلامي ضمن حفظ قدرت و اقتدار خویش درتمامی عرصه های بین المللی همواره به عنوان نمونه شايسته يك كشور اسلامي،سردمدار عدالت و برابري و حافظ صلح و دوستي در جهان باشد.

                                                                      غلامحسین مظفری

                                                        رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان