اعلام آمادگی معاون درمان وزارت بهداشت برای توسعه خدمات درمانی درکیش

معاون درمان وزارت بهداشت در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی برای افزایش همکاری ها درجهت توسعه امکانات بهداشتی و درمانی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش درنشستی با دكتر جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي کشور و اعضاي هيات امناي بيمارستان کیش، نیازهای زیر ساختی بهداشت و درمان جزیره کیش را بررسی کردند.

در این نشست دکتر مظفری با تاکید بر نگاه ملي سازمان منطقه آزاد کیش بر تقويت تاثيرگذاري این منطقه آزاد در شكوفايي اقتصاد كشوراز طريق توسعه زيرساخت هاي بهداشت ودرمان و تلاش برای جذب گردشگران سلامت به این منطقه آزاد گفت: سازمان منطقه ازاد کیش علاوه بر نگاه ويژه خود به شهروندان، وظيفه ارائه خدمات بهداشتي درماني به حدود دو میلیون گردشگر را نيز بر عهده دارد. این موضوع بیانگر اهمیت توسعه زیرساخت های درمانی دراین جزیره است. از سویی جزیره کیش با توجه به پتانسیل های گردشگری و قانونی و ظرفیت های کشور به لحاظ هزینه های پایین خدمات درمانی و وجود پزشکان توانمند می تواند پایگاهی برای گردشگری سلامت درمنطقه باشد.

دكتر جان بابايي نیز دراین نشست بر ارتقاء خدمات درماني بيمارستان کیش تاكيد کرد و گفت: اين وزارتخانه برای ارائه هرگونه مجوز قانوني موثر در توسعه و بهبود فرايند ارائه خدمات بهداشتي درماني  و تشكيل كميته نمايندگان دو حوزه به منظور بررسي راهكارهاي توسعه همكاري آمادگی دارد.

دكتر داودي مديركل حوزه وزارتي و عضو هيات امناء بيمارستان کیش هم بر تقويت بخش هاي طب سالمندي، طب سنتي و بازتواني با توجه به ظرفيت های ويژه جزيره كيش تاکید کرد و گفت: توانايي اين سه بخش در تبديل جزيره به قطب گردشگري منطقه بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است دراین نشست دكتر نادعلي نژاد سرپرست بيمارستان کیش گزارش كاملي از روند فعاليت بيمارستان در چند ماهه گذشته  ارائه کرد.