دکتر مظفری دربازدید از پروژه گردشگری:

کیش باید محل اجرای پروژه های خاص باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از روند ساخت اولین مجموعه گردشگری زمستانی گفت: اجرای پروژه ها درکیش باید بانگاه کلان وملی باشد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری وجمعی از معاونان ومدیران سازمان صبح چهارشنبه 28 فروردین از مجموعه گردشگری پنگوئن دیدن کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین بازدید درگفت وگو با سرمایه گذاران وپیمانکاران این پروژه با بیان اینکه اجرای پروژه هایی مانند مجموعه گردشگری پنگوئن ، طرحی ارزشمند و قابل تقدیراست گفت: درجزیره کیش باید به سمت اجرای پروژه های خاص برویم زیرا جزیره کیش متعلق به هشتاد میلیون نفر ایرانی است و باید برای تامین نیاز گردشگری مردم کشورمان به جزیره کیش و ظرفیت های خلیج فارس نگاه ملی وکلان داشته باشیم.

دکتر مظفری افزود: پروژه های خاص تعریف ویژه ای دارند . دراجرای این پروژه ها نباید منافع کوتاه مدت و آنی را ببینیم بلکه باید برای بلند مدت تفکر وبرنامه ریزی کنیم. با سرمایه گذاران درحوزه های هتلی واقامتی به یک تفاهم کلی رسیده ایم که درکنار پروژه هتل ها خدمات تخصصی تر ارائه شود وبا ایجاد برخی امکانات مثل کمپ های استاندارد فوتبال ، زیرساخت های گردشگری کیش را توسعه دهیم .امکاناتی نظیر باشگاه های بدنسازی واستخرها درهتل ها وجود دارند درکنار این امکانات اگر یک کمپ تمرینی فوتبال یا دیگر ورزش ها هم درکنار هتل ها ایجاد شود زمینه برگزاری بسیاری از رویدادهای بین المللی ورزشی یا کمپ های تمرینی فراهم می شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار است سواحل کیش را بهسازی وزیبا سازی کنیم می توانیم با کمک هتل ها این کار را انجام دهیم . دستورالعملی تهیه شود که هریک از هتل ها ظرفیتی در ساحل برای اجرای فعالیت های خاص وجالب توجه داشته باشند این اقدام بهتر از واگذاری اراضی وسواحل ارزشمند کیش به افرادی است که نسبت به توان اجرایی آنها اطمینان نداریم. از سویی هتل ها هم برای حفظ برند خود تمام توانشان را به کار می بندند تا کار وخدمات خوبی ارائه کنند.

دکتر مظفری درپایان برای دریافت نظرات وپیشنهادات سرمایه گذاران کیش به منظور ارتقاء امکانات، طرح ها وخدمات در کیش اعلام آمادگی کرد.

مجتمع گردشگری پنگوئن، مجموعه ای از تفریحات زمستانه و بازی های مختلف است که با زیربنای 18 هزار و 200متر مربع در زمینی به وسعت 8 هزار و 482 مترمربع در حال احداث است.

فاز اول این مجتمع دارای بخش تفریحی زمستانی، بولینگ، بیلیارد، سالن تیراندازی و مرکز بازی های رایانه ای، غرفه های فروشگاهی و فود کورت است و روزانه ظرفیت پذیرش 400 گردشگر را دارا است.

همچنین فازدوم این مجتمع شامل هتل چهار ستاره با طراحی داخلی یخی است که با ظرفیت اقامت هر شب 270 نفر قرار است در مدت دو سال ساخته و به بهره برداری برسد.

گفتنی است مجتمع گردشگری پنگوئن اولین مجموعه تفریحات زمستانی کشور است که در جزیره کیش در حال احداث است.