دکتر مظفری:

جزیره کیش برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی مهیا شده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جمع نمازگزاران آخرین جمعه سال 97 از آمادگی همه بخش ها برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آخرین نماز جمعه سال 97 که به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در مصلی اقامه شد دکتر غلامحسین مظفری با بیان اینکه روزهای پایان سال فرصت مغتنمی برای مرور عملکرد یکساله است گفت: اینکه چه میزان از آموزه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره گرفته ایم جای تامل دارد. جای بسیاری از نکات،کلمات و رفتار های ائمه اطهار امروزه در زندگی فردی و اجتماعی ما خالی است و این نکته بدان معنا است که باید از خود و رفتار هایمان مراقبت کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب به ویژه میلاد مولود کعبه افزود: امام علی (ع) مظهر حق، عدالت و انسانیت است و نه تنها در میان مسلمانان بلکه در میان غیر مسلمانان نیز جایگاه ویژه ای دارد، آن چنان که کتابش صدای عدالت انسانها و ترجمه شده به زبان های مختلف دنیا است و به گونه ای شناخته شده که جورج جرداق نویسنده مسیحی بیش از 200 بار نهج البلاغه امیرمومنان (ع) را مطالعه کرده و بیش از 6 کتاب در مورد امام علی (ع) نوشته است.

دکتر مظفری گفت: بسیاری ازمشکلات امروز ما ناشی از عدم توجه وعمل به آموزه های دینی و فرامین ائمه اطهار و بزرگان دین است .

 وی در ادامه با اشاره به مشکلات تحمیل شده از سوی بیگانگان بر کشور اظهار داشت: برنامه ریزی های زیادی از سوی دشمنان شده بود که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند و با نگاهی واقع بینانه به این موضوع در می یابیم که اگر تلاش کسانی که بر الهی بودن انقلاب اسلامی باور دارند و مقاومت، ایثار و وفاداری مردم نبود با مسائل جدی تری روبرو بودیم. با توجه به اینکه در بعضی حوزه ها به ویژه موضوعات اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم و مردم در رنج و سختی هستند به دلیل شرایط سختی است که به ما تحمیل کرده اند. در حالیکه رییس جمهور امریکا تصمیمش به زانو درآوردن کشور ما بود اما اراده و باور قوی و جدی مردم در مقابله با فشارها و دسیسه های دشمنان، ستودنی است.

دکتر مظفری با اشاره به فرامین و رهنمود های رهبر معظم انقلاب، تلاش مجموعه خدمتکاران کشور، دولت، مجلس و قوه قضاییه در زمینه رفع مشکلات موجود در کشور افزود: با همه سختی های پیش آمده و انتقاداتی که وارد است تلاش همه خدمتگزاران دولت در جهت کاهش رنج و گرفتاری مردم است و امیدوارم به کمک خدا از این شرایط خارج شویم.

غلامحسین مظفری با اشاره به برگزاری رزمایش دستگاه های امدادی برای مهیا کردن شرایط مطلوب و میزبانی شایسته از گردشگران در نوروز 98 گفت: با تجربه حجم بالای ورود گردشگران در بهمن ماه 97، رکورد انجام بیش از 125 پرواز در روز در این ایام وافزایش ورود مسافران از مسیر دریایی، ستاد و کمیته های مختلف نوروزی، فعالیت خود را از بهمن ماه 97 آغاز کردند و همه دست اندرکاران، دستگاه های مرتبط، نیروی های نظامی و انتظامی و بخش های امدادی آماده میزبانی از گردشگران در نوروز 98 هستند. گردشگران زیادی از سراسر کشور عزیزمان در ایام نوروز میهمان ما در جزیره کیش هستند و همه دست اندرکاران سعی بر آن دارند تا با ارائه خدمات مطلوب ضمن جلب رضایت آنها، میزبان خوبی برای این میهمانان نوروزی باشند.

وی در پایان افزود: این تریبون فرصت خوبی برای تقدیر از زحمت کشان فضای سبز کیش است که آثار تلاش و زحمتشان به خوبی مشهود است. فضای سبز زیبا و تمیز جزیره مدیون این زحمت کشان است و به سهم خود به نیابت از مسئولان و شهروندان جزیره کیش از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.