تاكيد معاون اول رييس جمهور بر تقويت مناطق آزاد به ويژه جزيره كيش

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : توسعه ظرفيت هاي سرمايه گذاري جزيره كيش در حوزه هاي مختلف به اعتلاي اقتصاد كشور كمك مي كند.



به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عصر روز شنبه ٢٧ بهمن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با غلامحسين مظفري مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر ضرورت تقویت مناطق آزاد، به ويژه منطقه آزاد کیش تاكيد كرد.

معاون اول رييس جمهور در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در کیش از گردشگری تا بانکداری بین المللی به شکوفایی اقتصادی این منطقه و اعتلای اقتصاد ایران کمک می کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: انجام پروژه‌های خاص در حوزه گردشگری، دعوت از بانک‌های خارجی برای فعالیت در کیش و همچنین ایجاد بورس بین المللی در اين منطقه آزاد كشور از جمله اقداماتی است که توسعه ظرفیت‌هاي این جزیره را در پي دارد.

در اين ديدار غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در جزيره كيش طی ماه‌های اخیر ارائه كرد.

وي با بیان لزوم مهياسازي بستر و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در اين منطقه آزاد كشور گفت : با توجه به اهميت توسعه زیرساخت‌ها براي جذب سرمايه گذار، تکمیل پروژه اسکله 35 هزارتنی بندر تجاري اين جزيره و ترمینال جدید فرودگاهي از جمله اولویت‌های در دست اجرا در کیش است.