آمادگی ایستگاه های دوچرخه سطح جزیره کیش برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در ایام نوروز

جلسه هم اندیشی و سامان دهی ایستگاههای دوچرخه جزیره کیش در ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور ربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، این نشست با حضور مسئولین و بهره برداران ایستگاه های دوچرخه ، مدیر امور دریایی و تفریحات سالم، نمایندگان معاونت گردشگری سازمان، رئیس اداره نظارت بر اماکن تفریحی و کارشناس اداره حراست موسسه ورزش و تفریحات سالم جهت خدمات دهی در  ایام نوروز برگزار شد.

فرضی پور مدیر امور دریایی و تفریحات سالم با اشاره به مراجعه گردشگران برای دوچرخه سواری و حضور ایستگاههای متعدد و ظرفیت پذیرش بسیار بالا در ایام نوروز گفت: ارائه خدمات مطلوب ، مستلزم امنیت بالای پیست دوچرخه سواری و عدم تردد موتورهای شارژی و همکاری ایستگاه داران در ایام نوروز است.

وی در ادامه افزود: حفظ نظم و یکپارچگی ایستگاهها، تکریم ارباب رجوع، نظم و انضباط ایستگاهها، پلاک گذاری دوچرخه ها جهت شناسایی،هماهنگ سازی نرخ دوچرخه ها، رعایت شیوه نامه مربوط به ایستگاههای دوچرخه، رعایت مسائل فنی و پذیرش، رعایت شئونات و کنترل و نظارت از طرف موسسه ورزش و تفریحات سالم به طور جدی پیگیری می شود.تمامی پرسنل ایستگاهها از سوی موسسه ورزش کارت شناسایی در یافت  می کنند و ملزم به داشتن پوشش یکسان هستند.

در پایان بهره برداران ایستگاه ها با بیان نظرات و پیشنهادات خود جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به گردشگران نوروزی، همکاری خود را اعلام کردند.