نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فرماندهی وکارکنان انتظامی و راهور کیش

دکتر غلامحسین مظفری درنشستی با فرماندهی وکارکنان انتظامی وراهور کیش برضرورت افزایش و تقویت آرامش وامنیت جزیره کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در نشستی با مسئولان نیروی انتظامی گفت : برقراری نظم مهمترین وظیفه نیروی انتظامی و شاکله ی همه مباحث از جمله توسعه و آرامش است . در جزیره کیش نیز نمود این نظم وانضباط بیشتر است لذا باید در حوزه های اجتماعی ، امنیتی ،اطلاعاتی و فضای مجازی به روز شویم و سیستم را ارتقا دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه از شاخصه های امنیتی خوبی درجزیره کیش برخورداریم کیش باید در حوزه نظم و انضباط زبانزد باشد و به تعبیری باید اول باشیم. باید توجه کنیم که ارتکاب یک جرم هم در کیش زیاد است. کیش باید جزیره پاک باشد و در مبحث مبارزه با مواد مخدر باید بسیار قوی عمل کنیم. با توجه به اینکه جزیره کیش یکی از 4 جزیره جهان با اکسیژن خالص است،  به لحاظ فرهنگی درخصوص این مزیت های کیش فعالیت های تبلیغاتی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید برلزوم تعامل سازمان و نیروی انتظامی برای نزدیک شدن به اهداف و آرمان های ایجاد یک شهر وجامعه ممتاز تصریح کرد: درکنار توجه به نحوه برخورد با شهروندان وگردشگران درحوزه های مختلف به ویژه خدمات دهندگان گردشگری، توجه به نوع پوشش خدمات دهندگان نیز باید جدی گرفته شود تا ضمن ایجاد شان شغلی برای کارکنان حوزه های مختلف ، خدمات گیرنده نیز با فضایی متمایز وحرفه ای درجزیره کیش مواجه شود . این موضوعات در کنار آرامش وامنیت موجود، ارتقاء دهنده و متمایز کننده جزیره کیش است. 

وی افزود: برای تامین نیازهای گردشگران باید از زاویه دید آنها به مسائل کیش ووظایف متولیان امر درکیش نگاه کنیم . برای رسیدن به جایگاه واقعی در ایجاد شهری ایده ال وارائه خدمات با کیفیت به گردشگران وشهروندان، ایده های نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است زیرا مجموعه نیروی انتظامی میدانی ترین نیروها در مواجهه با مسائل جامعه هستند ومی توانند با حضور دراتاق فکرهای سازمان به پیشبرد امور کمک کنند.

دکتر مظفری درپایان ابراز امیدواری کرد ضمن ایجاد فضایی با نشاط و شاد ، شهری با کمترین آسیبها و بیشترین آرامش داشته باشیم و با رعایت همه ارزش ها رضایت مردم را به دست آوریم.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده جدید انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز دراین نشست با بیان اینکه نظرات اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: امنیت مطلوب و در شان شهروندان و گردشگران به معنای ثبت خاطره خوش ،آرامش و آسایش است. برای داشتن این امنیت پلیس فقط متولی است و سایر ارگان ها هستند که می توانند این امنیت مطلوب و پایدار را ایجاد کنند واستمرار دهند .

وی افزود: برای برقراری امنیت برای پلیس داشتن ملاک هایی نظیرصداقت، عدالت اجتماعی، وجدان کاری ، شجاعت ، اقتدار و سعه صدر بسیار مهم است تا با جلب اعتماد عمومی شاهد افزایش تعامل بین پلیس با مردم ، اصناف و سرمایه گذاران باشیم.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش درادامه گفت: مقابله با خشونت ومبارزه با قاچاق و مواد مخدر از دیگر اقدامات نیروی انتظامی است و خوشبختانه در کیش کالای قاچاق نداریم اما به دلیل اینکه در کریدور تردد شناورهای استانهای همجوار هستیم دراین خصوص مسئولیت های بسیاری برعهده نیروی انتظامی وپلیس دریابانی کیش است .

ارائه خدمات مشاوره برای پرونده ها به منظور حل بسیاری از مشکلات با مصالحه، برگزاری دیدارهای هفتگی با مردم، تشکیل کارگروه مقابله با آسیب ها در فضای واقعی و مجازی و حفظ انضباط ترافیکی کیش درکنار آموزش وفرهنگسازی از دیگر فعالیت هایی است که به گفته سرهنگ جمالی به صورت جدی در نیروی انتظامی کیش درحال پیگیری واجرا است.