خدمات دهی شایسته، دستور کار بيمارستان كيش درکمیته نوروزی

با تشكيل كميته نوروزي، بيمارستان كيش خود را برای خدمات دهی شایسته به شهروندان و گردشگران در نوروز 98 آماده می کند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش, نخستين جلسه كميته نوروزي بيمارستان كيش با هدف خدمات دهی شایسته و برنامه ريزي برای تسهيل و ارتقاء ارائه خدمات درماني در نوروز 98 به شهروندان و گردشگران برگزار شد.

در این جلسه امیر امیرکیانی سرپرست بیمارستان فوق تخصصی کیش ضمن تشریح وظایف حوزه های مختلف بیمارستان از برنامه ریزی های انجام شده برای نيازسنجي و تامين فرآورده هاي خوني، استقرار آمبولانس سيار در سطح جزيره، بررسی و تامين دارو های مختلف و مهیا سازی كليه تجهيزات و تاسيسات درماني بيمارستان بر اساس شاخصه های زمان و اولویت تا ماه آينده خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات تا پایان نوروز 98  گفت: حضور و خدمات دهی پزشك عمومي در طول شبانه روز، افزايش نيروهاي كارشناسی در واحد هاي درمانی، اداری و خدماتی بیمارستان کیش، تنظيم برنامه حضور متخصصان و پزشكان فوق تخصص در ايام نوروز، تامين اقلام مورد نیاز در حوزه درمان و خدمات دهی، برنامه ريزي براي تردد ادواری متخصصان در تعطیلات نوروزی و تجهيز كميته بحران بيمارستان كيش به امکانات مورد نياز از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

گفتني است با استاندارد سازي انجام شده در پد هليكوپتری، اورژانس هوايي فوريت هاي پزشكي بيمارستان كيش آمادگي دارد موارد خاص درمانی را به بندرعباس اعزام کند.