تمهیدات مرکز توسعه سلامت کیش برای ارائه خدمات مطلوب در نوروز 98

نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی مرکز توسعه سلامت کیش با هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در این نشست با تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در سال 97 که روند رو به رشدی را طی کرده گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و پیش بینی ها در خصوص افزایش میزان سفر گردشگران در نوروز 98 به جزیره کیش، باید آمادگی بیشتر و کامل تری برای ایام نوروز داشته باشیم. بنابراین تمامی واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش همچون سالهای گذشته برای خدمات دهی در ایام نوروز آماده هستند و جدول کشیک در کلیه واحد ها در دست تهیه است.

 دکتر رضانیا افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل 8 و سی دقیقه صبح تا  13 و بعد از ظهر از ساعت 17 و سی دقیقه تا ساعت 20 است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  17 و سی دقیقه تا 20 است.

گفتنی است پیگیری نظام مراقبت بیماری ها، تهیه دارو برای داروخانه مرکز توسعه سلامت و پیگیری برای تامین داروهای مورد نیاز داروخانه های سطح شهر، اقدامات لازم جهت انبار دارو، تهیه توصیه های  دارویی، بهداشت سفر و تغذیه برای درج در بسته های اطلاع رسانی نوروزی و اعلام برنامه حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز به ستاد نوروزی از دیگر موضوعات طرح و بررسی شده در این نشست بود.