تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به هموطنان مسیحی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

دکتر مظفری در پیام تبریک سال نو میلادی، ولادت فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) را فرصتی ارزشمند برای تحکیم مودت و دوستی در بین جهانیان برشمرد.

  متن پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال نو میلادی و میلاد خجسته پیام آور رافت و مهربانی و بشارت دهنده رحمت الهی، حضرت عیسی مسیح علیه السلام را به تمامی هموطنان مسیحی به ویژه گردشگران مسیحی جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) که پیام صلح ، مهربانی ودادگری ایشان، از پس قرن ها همچنان  بشریت را به پاسداشت اخلاق ، عدالت و مهر ورزی فرامی خواند، فرصت ارزشمندی برای تحکیم دوستی و مودت و تلاش برای برقراری صلح در جای جای جهانی است که این روزها بیش از همیشه از افراط و تبعیض و خشونت رنج می برد.

در این مناسبت فرخنده ضمن گرامیداشت مقدم هموطنان مسیحی که این جزیره زیبای مرجانی را برای گذراندن تعطیلات سال نو انتخاب می کنند، برای آنان اقامتی شاد و خاطره انگیز و سفری بیاد ماندنی آرزو دارم.  

امید که در سال جدید میلادی جزیره کیش میزبان حضور پررنگ تر سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور باشد تا به مدد مشارکت ارزشمندشان در اجرای طرحهای عمرانی و گردشگری، روند بهره برداری از ظرفیت های متعدد نهفته در این منطقه آزاد سرعت بیشتری گیرد.

در پایان برای فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران ، گردشگران و ساکنان مسیحی جزیره کیش سالی توام با برکت ، سلامتی و  شادکامی آرزومندم.

   غلامحسین مظفری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش