نخستین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی کیش برگزار شد

نخستین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی 1398 کیش با حضور رئیس و اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه که عصر دوشنبه 10 دی ماه جاری برگزار شد سعید پورعلی رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی کیش با اشاره به اینکه جزیره کیش برای پذیرایی هر چه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارد، گفت: تمام تلاش این کمیته و دیگر کمیته‌های ستاد نوروزی کیش خلق لحظاتی شاد و تجربه‌ای بی‌نظیر برای مردمی است که از اقصی نقاط کشور جزیره کیش را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله وظایفی است که کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی درصدد برگزاری هرچه بهتر در ایام نوروز است.

پورعلی در این جلسه از آمادگی کامل هلال احمر، بیمارستان کیش، مرکز توسعه سلامت، پلیس راهور، نیروی انتظامی، شرکت نفت، شرکت آب و برق، دامپزشکی و دیگر بخش‌ها برای استقبال از تعطیلات نوروزی مناسب با شأن مسافران و گردشگران خبر داد.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی با اشاره به افزایش نرخ ارز و کاهش خروج مسافران از کشور، ابراز امیدواری کرد: ورود مسافران و گردشگران به کیش در تعطیلات نوروزی امسال افزایش یابد.

یادآور می‌شود هر ساله در ایام نوروز، ده‌ها هزار نفر از هم میهنان، جزیره کیش را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند.

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در فاصله 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.