‎در اولين هفته برگزاري ميز خدمت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مستقيم با مردم گفت و گو كرد

‎دكتر غلامحسين مظفري نخستين مسئولي بود كه در طرح میز خدمت و گفتگوی مستقیم مردم با مسؤلان جزیره کیش پاسخگوي شهروندان بود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در نخستین روز فعالیت طرح میز خدمت که جمعه ٧ دي به همت نهاد نماز جمعه کیش بر پا شد، دكتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بصورت مجزا با ٣٠ نفر از مراجعه کنندگان در صحن مصلي گفتگو کرد و مشکلات و خواسته هاي آنان را مورد بررسی قرار داد.

دکتر مظفری در پایان این دیدارها، برپایی میز خدمت در مصلای کیش را گامی قابل تقدیر دانست و نتایج آنرا مفید و موثر ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: این برنامه، ارتباط بین مردم و مسئولان و خدمت گیرنده و خدمت دهنده را تقویت می کند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.

وی با اشاره به شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی با کیفیت به مردم به عنوان یکی از سیاست ها و اولویت های منطقه آزاد کیش، ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان را اقدامی سازنده و مهم در این زمینه دانست و از امام جمعه کیش در برپایی میز خدمت قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش نیز با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه  گفت: میز خدمت هر هفته بعد از نماز جمعه در مصلای کیش برپا مي شود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: مردم در طول هفته مجموعه ای از مشکلات و خواسته های خود را با نهاد امام جمعه در میان می گذارند و به تناسب همین مشکلات، هر جمعه یکی از مسؤلان در میز خدمت پاسخگوی مراجعه کنندگان است.