مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

امنیت و آرامش مسافران محصول عملکرد خوب حفاظت هواپیمایی است

دکتر غلامحسین مظفری در گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با فرمانده و کارکنان حفاظت هواپیمایی کیش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با 5 دی و سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان با حضور در مقر فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی کیش با فرمانده وکارکنان این نهاد امنیتی دیدار کردند.

دکتر غلامحسین مظفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت پرواز و تقدیر از خدمات سپاه حفاظت هواپیمایی کیش گفت: زحمات های این نهاد اگرچه در معرض دید نیست اما امنیت و آرامش مردم در سفرها نتیجه ارزشمند تلاش های مداوم سپاه حفاظت هواپیمایی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: درکنار اقدامات و خدمات شبانه روزی، مردم مداری و رفتار خوب با مردم نشان دهنده آموزش های خوب و ایمان،  تقوی و شناخت کارکنان حفاظت هواپیمایی از مسائل است. این برخورد خوب و صمیمانه باعث شده است فاصله ای بین مردم و سپاه حفاظت هواپیمایی نباشد و تعامل این نهاد نیز با دیگر ارگان ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در جزیره کیش به دلیل ماموریت گردشگری و وضعیت استراتژیکی منطقه و برگزاری رویدادهای مختلف شاهد تردد افراد زیادی هستیم تصریح کرد: امنیت و آرامش مسافران محصول عملکرد خوب سپاه حفاظت هواپیمایی است که درکنار ارائه خدمات، تعامل بسیار صمیمانه ای نیز با مسافران و مسئولان دارند.

سرهنگ عامری زاده فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کیش هم در این دیدار با اشاره به دستور رهبر کبیرانقلاب (ره) در خصوص تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با هدف تامین امنیت مسافران گفت: از سال 1363 تاکنون به مدد تلاش های نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی شاهد برقراری امنیت و آرامش در سفرها هستیم و این آرامش مرهون خون شهدا و زحمات کارکنان این نهاد است.

گفتنی است پس از این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در بخش های مختلف حفاظت فرودگاهی کیش ضمن تبریک 5 دی از زحمات کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی تقدیر کرد.