یک فعال اقتصادی:

روز کیش می تواند جزیره را به عنوان یک برند جهانی مطرح کند

مدیر بازار پانیذ کیش با اشاره به اینکه نامگذاری 20 آبان به عنوان روز کیش می تواند یک رویداد مهم و اثرگذار در معرفی جزیره کیش باشد گفت: این رویداد می تواند بازتاب ملی و جهانی داشته و کیش را به عنوان یک برند جهانی مطرح کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی روزبهانی، نامگذاری یک روز به نام روز کیش را اقدامی تحسین برانگیز برشمرد و اظهار کرد: کیش امروز نیازمند ایده های بکر و خلاقانه برای توسعه و رشد اقتصادی و گردشگری است و این حرکت می تواند یک رویداد مهم برای جزیره کیش باشد که نه تنها در سطح محلی بلکه در سطح ملی مطرح شود و در تقویم رسمی کشور نیز ثبت شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری چنین رویداد مهمی باید همه دست به دست هم داده و شرایط خوبی فراهم کنیم تاکید کرد: برای برگزاری شایسته روز کیش نیازمند برنامه ریزی مناسب و اجرای خوب این برنامه ها هستیم زیرا علاوه بر شهروندان، در این روز میزبان بسیاری از گردشگرانی خواهیم بود که برای گذراندن یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی به جزیره کیش سفر می کنند.

مدیر بازار پانیذ با تاکید بر اینکه باید با تمام توان و ظرفیت مهیای برگزاری روز کیش و میزبانی از گردشگران باشیم ادامه داد: برنامه های روز کیش باید خلاقانه و دارای جذابیت باشند تا همانند جشنواره تابستانی کیش به عنوان یک رویداد دائمی برای این جزیره  در ذهن شرکت کنندگان ثبت شود و به صورت پایلوت در کشور مطرح شود.

وی با بیان اینکه کیش به ایده هایی که به توسعه اقتصاد جزیره کمک ‌کند بسیار نیازمند است ادامه داد: روز کیش می تواند با معرفی جزیره کیش در سطح ملی و جهانی باعث رونق اقتصادی شود. 

روزبهانی خاطر نشان کرد با رشد فعالیت های فرهنگی در این دوره از مدیریت، فرهنگ و هنر جایگاه خوبی در بین خانواده ها پیدا کرده و سبد اقتصادی خانواده بزرگ جزیره کیش نیز از هر عاملی که رشد و توسعه اقتصادی برای این جزیره به همراه داشته باشد استقبال می کند.

لازم به ذکر است با تدبیر دکتر انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، 20 آبان ماه به عنوان روز کیش نامگذاری شده است و 20 آبان ماه سال جاری اولین روز کیش برگزار می‌شود.