انجام يك عمل جراحي ويژه در بيمارستان كيش

بیماری با وزن بيش از 190 كيلوگرم در بيمارستان كيش با موفقيت تحت عمل جراحی"اسلیو" قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش این بیمارکه با وزن بيش از 190 كيلوگرم براي درمان چاقي به ساير مراكز درماني مراجعه کرده و برای جراحی پذیرفته نشده بود، در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش توسط دکتر کرم اله طولابی كه از پیشگامان جراحی لاپاروسکوپی و بنیانگذار لاپاروسکوپی پیشرفته در ایران، با موفقيت جراحی شد.
"جراحي اسليو " برای درمان چاقی انجام می شود و با کاهش قابل توجه ظرفیت معده و ایجاد یک محدودیت اجباری و فیزیولوژیک در میزان غذای مصرفی فرد موجب کاهش وزن می شود. بيماراني كه از چاقي رنج مي برند با انجام اين جراحي به شيوه لاپاراسكوپي به زندگي طبيعي باز می گردند اما بسياري از پزشكان به دلیل بالا بودن ريسك این عمل، حاضر به انجام جراحي نمی شوند. " جراحی اسلیو" نیازمند مهارت، تجربه، امكانات و تجهيزات كافي است.

گفتنی است  هفته گذشته  تعداد 5 جراحي لاپاراسكوپي اسليو با موفقيت در بيمارستان كيش انجام شد و بيماران پس از دو روز از بيمارستان ترخيص شدند.

در اين مدت با حضور پزشکان مجرب نزديك به هفتاد عمل اسليو در بيمارستان كيش انجام شده است كه با توجه به امكانات موجود انتظار مي رود اين تعداد به مراتب افزايش يابد