بازدید معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از هتل ها و مراکز اقامتی

علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس جامعه هتلداران از مراکز اقامتی این جزیره دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان در ادامه بازدیدهای مستمر معاونت گردشگری از وضعیت و نحوه خدمات دهی در مراکز و اماکن گردشگری، از بخش های مختلف 6 هتل دیدن کرد.

در این بازدید، علاوه بر هتل های آرامیس، پارمیس، جام جم، سارا، لوتوس و مارینا، مدیران و کارکنان این مراکز اقامتی در خصوص موضوعات صنفی، وضعیت بازسازی واحدها، روشهای بازاریابی و فروش و برخی مشکلات اجرایی با معاونت گردشگری گفتگو کردند.

شایان ذکر است که بازدیدهای مستمر معاونت گردشگری از مراکز اقامتی و خدماتی گردشگری کیش و دیدار و گفتگو با سرمایه گذاران، مدیران و کارکنان این واحدها، از سیاست های راهبردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درجهت رفع موانع احتمالی سرمایه گذاران و فعالان گردشگری و هم افزایی با بخش خصوصی است.   

علیرضا قائدیان در این بازدیدها به منظور ارتقاء سطح خدمات دهی مراکز اقامتی، بر استقرار نظام آموزشی دائمی و ضرورت به روز رسانی دانش علمی و تجربی کارکنان شاغل در هتل ها تاکید کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای ارتقاء سطح کیفی مراکز گردشگری، نظارت مستمر بر فعالیت ها و خدمات حوزه گردشگری با مشارکت جوامع صنفی وکارشناسان صاحب صلاحیت دردستور کار معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.