اقدام ارزشمند بیمارستان کیش درتوسعه گردشگری سلامت ؛

دفتر ارجاع بيمار بيمارستان كيش در عمان راه اندازي شد

راه اندازی دفتر ارجاع بیمار بیمارستان کیش درعمان راهکار مناسبی برای جذب گردشگر سلامت از کشورهای حوزه خلیج فارس به این جزیره مرجانی است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پس از حضورفعال بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در نمايشگاه عمان هلث که با استقبال مراجعه كنندگان نمایشگاه مواجه شد دفتر ارجاع بيمار بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در عمان راه اندازي شد.

با برنامه ریزهای انجام شده توسط مدیریت بیمارستان کیش از نمايشگاه عمان هلث 2018 به عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت های درمانی کیش بهره گرفته شد و تیمی از متخصصان جراحي در حوزه های سرطان سينه، گوش و حلق و بيني و پوست مو و زيبايي به همراه كارشناس فني ارتوپدي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش ضمن حضور دراین نمایشگاه نسبت به ارائه مشاوره و ويزيت مراجعه كنندگان نمایشگاه اقدام کردند.

اميركياني معاون اجرايي بيمارستان و مدير غرفه بيمارستان كيش در نمايشگاه دراین خصوص گفت: با توجه به پتانسيل هاي موجود در جزيره كيش و زير ساخت هاي درمانی بيمارستان جزیره پس از امكان سنجي هاي اوليه، دفتر ارجاع بيمار بیمارستان کیش در  عمان راه اندازي شده است .

وی افزود: شناسایی فرصت ها و اقدام به موقع، لازمه توسعه گردشگری درمانی است و پس از موفقیت بیمارستان کیش در نمایشگاه عمان هلث با تدبیر مدیریت بیمارستان تصمیم براین شد از فرصت فراهم شده برای راه اندازی دفتر ارجاع بیمار بیمارستان کیش بهره گیری شود . با راه اندازی این دفتر بیماران کشور عمان وکشورهای حوزه خلیج فارس می توانند از طریق این دفتر هماهنگی لازم را برای انجام امور درمانی خود درکیش به عمل آورند.

امیر کیانی اظهار داشت: با توجه به اینکه خط پروازی بین کیش و مسقط برقرار است راه اندازی این دفتر شرایط را برای پذیرش بیماران تسهیل می کند.

گفتني است در اين نمايشگاه سه روزه كه از دوم تا چهارم مهرماه 97 در مسقط پايتخت عمان برگزار شددر غرفه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش علاوه بر معاينه و ويزيت بيماران توانمندي هاي بيمارستان کیش در حوزه هاي مختلف به مراجعه كنندگان ارائه شد .

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در آب های نیلگون خلیج فارس در فاصله 18 کیلومتری سرزمین اصلی واقع شده است.