نجات كارگر ساختمانی از مرگ حتمي با اقدام به موقع تيم جراحي بيمارستان كيش

كارگر 42 ساله ساختماني كه بر اثر سقوط از ارتفاع دچار عارضه نخاعي و شكستگي گردن شده بود در بیمارستان کیش از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کارگر جوان که دچار شكستگي مهره گردن و آسيب ديدگي جدي نخاعي شده بود با اقدام سریع و به موقع تيم فوق تخصصي جراحي بيمارستان كيش از مرگ حتمي نجات يافت و در حال حاضر دوره درماني خود را در آي سي يو بیمارستان کیش سپری می کند.

دكتر فارغ بال متخصص جراحي اعصاب بيمارستان كيش در این خصوص گفت: 10 شهريور97 ساعت 15 و سی دقیقه کارگر آسیب دیده به اورژانس بيمارستان كيش منتقل شد و در بدو ورود اقدامات تخصصی لازم بر روی مهره گردن وی انجام شد.

این بیمار که دچارشكستگي مهره پنجم گردن نیز شده بود با حضور دكتر علي محتشمي فوق تخصص ستون فقرات، دكتر سعيد فارغ بال جراح مغز و اعصاب و دكتر نويد زمانيان متخصص بيهوشي به عنوان تيم جراحی فوق تخصصي بيمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و در این جراحی سه ساعته شكستگي گردن بيمار ترميم شد.

در اين جراحي تیم تخصصی  بيمارستان کیش قسمتي از لگن بيمار را به نواحي آسيب ديده مهره گردن وی پیوند زدند.

گفتني است این بيمار با عمل پيوند " اتوگرافت " مهره گردن كه براي نخستين بار در كيش انجام شد از خطر حتمي نجات یافت و اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد.