افزایش پروازهای کیش ایر به مقصد جزیره کیش به مناسبت جشنواره تابستانی

همزمان با شروع جشنواره تابستانی ، افزایش پروازها در مسیرهای منتهی به جزیره کیش در دستور کار شرکت کیش ایر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص خدمات رسانی به مسافران وتسهیل شرایط سفر به کیش، شرکت هواپیمایی کیش همزمان با جشنواره تابستانی به منظور  تامین رفاه مسافران و عرضه بلیت با قیمت مصوب علاوه بر پروازهای روزانه نسبت به برقراری پروازهای فوق العاده اقدام کرده است.

همچنین شرکت هواپیمایی کیش در کنار ارائه خدمات به مسافران پروازی با هدف کنترل فعالیت چارترکنندگان در ایام پر تقاضا در صورت اقدام به افزایش قیمت بلیط با متخلفان برخورد می کند که این موضوع با ارسال بخشنامه هایی به چارتر کنندگان و دفاتر فروش اعلام شده است.

درپی اجرای این طرح چنانچه گزارشی مبنی بر افزایش قیمت بلیط توسط دفاتر فروش دریافت شود شرکت کیش ایر نسبت به اقدامات قانونی خود مطابق با مفاد قرارداد فی مابین مشتمل بر ابطال مسیر پرواز چارترکنندگان ، اعمال جریمه وجه معادل دوصندلی پرواز با نرخ سقف مندرج در سیستم فروش بلیط و اعمال در حساب بدهی چارترکنندگان ، عودت مبلغ مازاد دریافتی به مسافر از طرف شرکت و اعمال وجه مازاد به حساب بدهی چارترکنندگان اقدام خواهد کرد.

 لذا مسافران برای تهیه بلیت با نرخ مصوب می توانند از طریق مراکز و دفاتر معتبر و دارای مجوز اقدام کنند و در صورت خرید بلیط بیشتر از نرخ مصوب با مراجعه به نشانی www.kishairlines.ir ، صفحه حقوق مسافر، پس از ثبت مستندات مربوطه شامل تصویر بلیط ، فیش واریزی و شماره همراه مسافر در وب سایت این شرکت ، از عودت مابه التفاوت مبلغ پرداختی برای بلیت بهره مند شوند. همچنین بهای مصوب بلیط تمامی مسیرهای پروازی این شرکت نیز در همین سایت قابل مشاهده است .

براساس بند ب ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما ، نرخ تکلیفی در مورد بلیت هواپیما وجود نداشته و قیمت بلیت  شرکت های هواپیمایی بر اساس میزان تقاضا افزایش و یا کاهش می یابد این درحالی است که  تمامی برنامه های شرکت کیش ایر براساس سیاست های ابلاغی ازسوی  سازمان منطقه آزاد کیش تامین صندلی های مورد نیاز گردشگران جزیره کیش به ویژه در ایام تعطیلات و برگزاری رویدادهای مهم مانند جشنواره های تابستانی، زمستانی و نوروزی است.

شرکت هواپیمایی کیش در حال حاضر 50 درصد از آمار نشست وبرخاست پروازهای فرودگاه کیش را به خود اختصاص داده است .

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش، متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و در حال حاضر دارای 15 فروند هواپیما شامل دو فروند هواپیمای ایرباس 321، دوفروند هواپیمای ایرباس 320، هفت فروند هواپیمای MD، یک فروند هواپیمای بوئینگ737 و سه فروند هواپیمای F100 است.