استقبال بی نظیر از سیم کارت های تله کیش

خرید سیم کارت‌های "تله کیش" با استقبال بی نظیر ساکنان کیش مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی اعلام فروش سیم کارت‌های تله کیش با شماره رند، بسیاری از شهروندان با شرکت در مزایده سیم کارت رند، آمادگی خود را برای خرید این سیم کارت‌ اعلام کردند.

پس از اعلام فروش سیم کارت تله کیش به شماره "7690000 "  از سوی مسوولان این اپراتور، صدها نفر با شرکت در این فراخوان، قیمت‌های مورد نظر خود را اعلام کردند که در پایان موعد مقرر این سیم کارت به بالاترین قیمت پیشنهادی عرضه شد.

سیم کارت مربوطه بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور داود کرمی قائم مقام و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به قیمت یک میلیارد و ده میلیون ریال (101 میلیون تومان) به یکی از ساکنان جزیره کیش واگذار شد.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش) گفت: افزایش سبد محصولات و خدمات  و همچنین بهبود کارایی سیم کارت‌های تله کیش باعث استقبال مردم از این سیم کارت شده است.

محسن بهداری افزود: مشکلات قبلی سیم کارت‌های تله کیش مانند عدم آنتن دهی در برخی مناطق کیش، عدم ارایه اینترنت 4G و عدم امکان ارسال پیامک به اپراتور رایتل و سرشماره های پیام کوتاه اعلام شده از سوی صدا و سیما رفع شده  و در آینده نزدیک، شاهد ارایه محصولات و خدمات متنوع و جدید توسط اپراتور تله کیش خواهیم بود.

به گفته وی کیفیت اینترنت تله کیش نسبت به دیگر اپراتورهای موبایل کشور و همچنین قیمت بسیار مناسب بسته‌های اینترنتی از جمله مزیت هایی است که مورد استقبال خریداران سیم کارت‌های تله کیش قرار گرفته است.

ارائه سیم کارت‌های اعتباری رایگان، برقراری رومینگ با 110 کشور و هوشمند سازی جزیره کیش بر بستر IOT از جمله خدمات و امکاناتی است که در آینده ای نزدیک توسط اپراتور تله کیش ارائه خواهند شد.

گفتنی است شرکت توسعه ارتباطات و فناوری کیش (تله کیش) از شرکت های وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است و توسعه فعالیت ها و ارتقاء خدمات این اپراتور تلفن همراه می تواند درآمد زایی اقتصادی بسیار خوبی برای جزیره کیش به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است اجرای برنامه هایی از این دست و واگذاری سیم کارت های رند این اپراتور با هدف معرفی و ورود این اپراتور به بازار ارتباطات کشور انجام می شود تا با کسب درآمد از محل عرضه این سیم کارت های رند برای تامین هزینه های توسعه این اپراتور و زیرساخت های ارتباطی، بسترهای تبدیل شدن به شهر الکترونیک در کیش فراهم شده و کیشوندان از آن بهره مند شوند.