مدیرعامل شرکت پارس میکا:

تیم مدیریتی دکتر انصاری لاری ظرفیت بزرگ جزیره کیش برای توسعه است

مديرعامل شركت پارس ميكا از حضور تيم مديريتي دكتر انصاري لاري در سازمان منطقه آزاد كيش به عنوان ظرفيت بزرگ جزيره براي توسعه ياد كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در دومين نشست اقتصادي مديرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد كيش با فعالان اقتصادي، تجار و بازرگانان كيش كه شامگاه چهارشنبه ٢٤ خرداد برگزار شد مديرعامل شركت پارس ميكا با اشاره به فراز و نشيب هاي منطقه آزاد كيش در طول سالهاي گذشته گفت: در پي نوسانات اقتصادي گاهي در جزيره كيش شاهد رونق و گاهي شاهد ركود بوده ايم. تغيير مداوم سياست ها و تصميماتي كه متناسب با شرايط اين جزيره نبوده باعث شده است از اصل مهم جذب و ماندگاري سرمايه و سرمايه گذار غفلت شده و اين امر مانعي در مسير رشد اين منطقه آزاد بوده است.
نادر كشتكار با تاكيد بر اين موضوع كه ما قايل به توقف نيستيم افزود: مهمترين داشته امروز جزيره كيش وجود دكتر انصاري لاري و تيم مديريتي است كه با توانمندي هاي بالا از نظر كارشناسي و علمي، چشم انداز خوبي را براي اين منطقه آزاد كشور رقم زده اند.
اين سرمايه گذار در ادامه تصريح كرد: با حضور اين تيم مديريتي قطار توسعه كيش بر روي ريل قرار گرفته و آثار و مزاياي اين حركت در بلند مدت بر همگان مشهود خواهد شد.
وي با بيان اينكه در زمينه انجام فعاليت هاي مالي بين المللي كشور از مسير كيش، توسط دكتر انصاري لاري پيگيري هاي بسياري در حال انجام است افزود: اميدواريم در پي اين تلاش هاي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، شاهد فعاليت بنگاه هاي مالي و بانك هاي آفشور نيز باشيم.
مديرعامل شركت پارس ميكا گفت: براي ديدن آينده كيش نبايد چشم از غفلت هاي گذشته خود برداريم. نبود اتاق بازرگاني، استفاده از سازمان سرمايه گذاري خارجي و بورس از موضوعاتي است كه به آنها بي توجهي شده و نبايد اين موضوعات را به گردن سازمانها انداخت. بحث ارز و ثبت سفارش دغدغه امروز همه ماست اما آيا فضا را براي فعاليت شركت هاي بزرگ باز كرده ايم؟
وي ادامه داد: مشكل امروز كشور در خصوص نوسانات ارزي همانند سالهاي گذشته گذرا است اما مي توانيم از همين شرايط در جزيره كيش به عنوان فرصتي براي جذب گردشگر منطقه اي بهره ببريم.
كشتكار طرح هاي مطرح شده از مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در خصوص توسعه گردشگري ورزشي و سلامت را ايده هاي ارزشمند در جهت توسعه كيش ياد كرد و از دكتر انصاري لاري درخواست كرد توجه ويژه اي به گردشگري داشته باشند و گردشگري بانوان نيز به عنوان شاخه اي مجزا مد نظر قرار گيرد.
وي در پايان از برگزاري نمايشگاهي با حضور سرمايه گذاران و شخصيت هاي سياسي در سه ماهه پاياني سالجاري در جزيره كيش خبر داد.