نتايج مسابقات تنيس روي ميز جام رمضان در كيش اعلام شد

نتايج مسابقات تنيس روي ميز جام رمضان در دو بخش آقايان و بانوان منطقه آزاد كيش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش در اين دوره از مسابقات كه از 19 خرداد ماه در سالن اختصاصي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي المپيك كيش برگزار شد، بيش از 80 نفر از تنيسورهاي جزيره كيش در دو گروه خانم‌ها و آقايان به مصاف يكديگر رفتند.

بنابر همين گزارش، اين دوره از مسابقات در هفت رده سني و 163 مسابقه انفرادي برگزار شد.

ياد آور مي‌شود مراسم اهداي جوايز نفرات برتر با حضور محمود افشاردوست مدير عامل، بهرام افشارزاده مشاور و فرشاد كوشا رئيس هيأت مديره مؤسسه ورزش و تفريحات سالم كيش و همچنين ايرج شرف‌زاده رئيس هيأت تنيس روي ميز منطقه آزاد كيش برگزار شد.

اين گزارش مي‌افزايد: در رده سني خردسالان آقايان اميرحسام محمدي، ابوالفضل رمضاني و ماهان صالحي به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در رده سني نوجوانان آقايان اميرحسين صادقي، كيارش جميلي و مهدي جام گوهري مقام اول تا سوم را از آن خود كردند و در رده سني پيشكسوتان مقام‌هاي اول تا سوم نصيب آقايان احمد ايلخاني، يداله صفري و مصطفي جعفري شد.

همچنين در رده سني آزاد به ترتيب آقايان محمد محمدي، محمد جوانبخت و مجيد پور‌محمد به ترتيب بر سكوي اول تا سوم ايستادند.

ياد آور مي‌شود در بخش بانوان و در رده سني نونهالان خانم‌ها تاميلا طاهري، الناز مجيدي و يكتا ابراهيمي به ترتيب اول تا سوم شدند.

در رده سني نوجوانان مقام اول تا سوم به ترتيب به خانم‌ها بهار افشارزاده، مليكا شيراني و تينا ذاكري تعلق گرفت.

در رده سني بزرگسالان كه با حضور 16 ورزشكار خانم انجام شد، پس از برگزاري 32 مسابقه انفرادي، به ترتيب خانم‌ها سمانه زحمتكش، عاطفه روستايي و مهناز قاسمي بر سكوي اول تا سوم ايستادند.