دعوت سازمان منطقه آزاد كيش از مردم خدا جوي اين جزيره براي حضور در راهپيمايي روز قدس

سازمان منطقه آزاد كيش با صدور اطلاعيه‌اي، از مردم خداجوي و هميشه در صحنه جزيره كيش براي حضور در راهپيمايي روز قدس (آخرين جمعه ماه مبارك رمضان) دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش در اين اطلاعيه آمده است:

آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به عنوان روز قدس ثبت شده است و به همين مناسبت مسلمانان پاكدل جهان به تأسي از ملت بزرگ ايران در خروشي همانند يكصدا مخالفت خود را با اشغال نخستين قبله اسلام توسط دولت صهيونيستي اسرائيل اعلام مي‌دارند و براي آزاد سازي قدس عزيز و رهايي ملت فلسطين فرياد خود را به گوش جهانيان مي‌رسانند.

مردم انقلابي و مومن جزيره كيش نيز همانند ساير هموطنان و آزادگان جهان در اين روز عزيز راهپيمايي كرده و همبستگي خود را براي به ثمر رسيدن تلاش‌هاي مردم فلسطين و ملت‌هاي مسلمان در مسير رهايي اين قبله‌گاه اسلامي و شريف اعلام مي‌دارند.

سازمان منطقه آزاد كيش نيز همانند سال‌هاي گذشته ضمن انزجار از عملكرد تروريستي رژيم صهيونيستي در راندن مسلمانان از سرزمين‌هاي مقدس خود و هم‌ پيماني استكبار جهاني با اين دولت متخاصم، مردم آزاده و مسلمان جزيره زيباي كيش را براي حضور هرچه پر شورتر در اين راهپيمايي ضد صهيونيستي و نژادپرستي دعوت مي‌نمايد.

زمان : 18 خرداد 1397 -  ساعت 11:45

مسير : روبروي پرديس بين المللي دانشگاه  تهران در جزيره كيش تا مصلي