ديدار معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش با اعضاي شوراي شهر

معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش به ديدار اعضاي شواري شهر كيش رفت .

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سعيد پورعلي به مناسبت 9 ارديبهشت روز شوراها به ديدار اعضاي شوراي شهر كيش رفت و با تبريك اين روز از تعامل و ارتباط بسيار خوب و سازنده شوراي شهر كيش و سازمان منطقه آزاد كيش تقدير كرد .

معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش در اين ديدار كه صبح يكشنبه برگزار شد، با اشاره به اينكه مشورت كردن يكي از توصيه‌هاي اساسي اسلام است متذكر شد: وظيفه شورا همفكري و هم‌انديشي است و نهم ارديبهشت به عنوان "روز شورا" نقطه عطفي در تاريخ بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود .

پورعلي همچنين افزود: شوراي شهر، نمونه‌اي از مردم سالاري ديني و نهادي تصميم‌گير و نظارتي بوده و افزايش مشاركت مردم در اداره امور جامعه و كمك به پيشبرد سريع برنامه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و عمراني از اهداف مهم شكل گيري شوراهاي شهر است.

وي از تعامل و ارتباط بسيار خوب و سازنده سازمان منطقه آزاد كيش و شوراي شهر كيش تقدير كرد وگفت: با روابط سازنده و تعامل، بسياري از نارسائي‌ها و كاستي‌هاي جامعه شهري مرتفع خواهد شد .

يادآور مي‌شود در اين جلسه كه در دفتر شوراي شهر كيش برگزار شد. رئيس و ديگر اعضاي شوراي شهر كيش گزارش كوتاهي از وضعيت اين شورا را ارائه كردند .

لازم به ذكر است‌‍؛ عبدالنبي شرفي، ايرج شرف‌زاده، بدريه بحريني، محمد طاهري و محمد جاسم پور اعضاي پنجمين دوره شوراي شهر كيش هستند.