ارائه طرح های شگفت انگیز تشویقی به مشترکان تله کیش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

اپراتور تله کیش با هدف حمایت از مشترکان خود درنمایشگاه کیتکس 2018 برای اولین بار طرح های ویژه و تخفیف دار ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برای اولین بار طرح های تشویقی شگفت انگیز تله کیش راه اندازی شد. مشترکان این اپراتور می توانند درنمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) با مراجعه به غرفه تله کیش ضمن اطلاع ازاین طرح ها، نسبت به فعالسازی آنها اقدام کنند.

** طرح مکالمه نامحدود درون شبکه ای و بیرون شبکه ای

مشترکین اپراتور تله کیش می توانند با خرید این طرح به صورت نامحدود همه جا و همه وقت مکالمه کنند و از تخفیف 50 درصدی مکالمه برخوردار شوند. در این طرح تمامی مکالمات مشترکین تله کیش با سایر اپراتور های موبایل شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و تلفن ثابت مشمول تخفیف 50 درصد می شود .

مشترکان تله کیش می توانند با ارسال عدد 21 به سر شماره 1000 این طرح را فعال کنند.

درحال حاضرهزینه یک دقیقه مکالمه درون شبکه ای با تعرفه عادی 599 ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف 50 درصدی 299 ریال ونیم محاسبه خواهد شد.

هزینه یک دقیقه مکالمه بیرون شبکه ای با تعرفه عادی 625 ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف 50 درصدی 312 ریال ونیم و هزینه یک دقیقه مکالمه رومینگ با تعرفه عادی 850 ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف 50 درصدی 425 ریال احتساب خواهد شد.

** ارائه تخفیف 50 درصدی به مشترکانی که بدهی دارند

مشترکین تله کیش که سیم کارت آنها به دلیل بدهی غیرفعال و قطع است از 3 تا 6 اردیبهشت می توانند با مراجعه به غرفه اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش ) در نمایشگاه فناوری اطلاعات وارتباطات جزیره تنها با پرداخت 50 درصد مبلغ بدهی ، سیم کارت خود را دوباره فعال کنند.

گفتنی است مشترکینی مشمول این طرح می شوند که بدهی آنها مربوط به  قبل از تاریخ 1396/6/31 است.

میزان تعرفه.pdf