جزیره کیش مهیای جشن روز ملی خلیج فارس است

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مراسم جشن روز ملی خلیج فارس که در تقویم کشورمان به ثبت رسیده باید با شکوه تمام و در شان نام ایران اسلامی در جزیره کیش به عنوان پیشانی میهمن اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس برگزار شود.

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پور علی روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی "روز ملی خلیج فارس" در جمع مسوولان نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش خواستار حضور همه اقشار مختلف ساکن در این جزیره در مراسم جشن روز ملی خلیج فارس و تشکیل حلقه انسانی با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در روز دهم اردیبهشت به این مناسبت شد.

وی گفت: مراسم جشن روز ملی خلیج فارس که در تقویم کشورمان به ثبت رسیده باید با شکوه تمام و در شان نام ایران اسلامی در جزیره کیش به عنوان پیشانی میهن اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس برگزار شود.

وی افزود: بر این اساس برنامه های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان در روز دهم اردیبهشت ماه تدوین شده که با حال و هوای متفاوت تری جشن گرفته شود.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت محققان و صاحب نظران علمی و دانشگاهی و استفاده از تریبون های ائمه جماعات برای تنویر و تثبیت نام پر آوازه خلیج همیشه فارس شد.

پورعلی تاکید کرد: همچنین در روز جشن ملی خلیج فارس با استفاده از ظرفیت بومیان، انجمن های فرهنگی و هنری جزیره و نیز هنرمندان عرصه موسیقیکشور تلاش خواهیم کرد تا نام تاریخی خلیج فارس، همچنان جاودانه بماند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش استفاده از ظرفیت دانشگاه تهران برای برگزاری با شکوه تر این روز ملی را از مهمترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش در دهم اردیبهشت ماه امسال عنوان کرد.