نوروزی شاد با برنامه های شاد، مفرح و پر هیجان در کیش

برگزاری جشنواره های متنوع شاد، پر هیجان و مفرح کوله باری شیرین همراه با خاطره های خوش برای میهمانان نوروزی به ارمغان می آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش همراه با صدای پای بهار دل انگیز 97 با برگزاری جشنواره های شاد و متنوع در بخش های مختلف شهر میزبان هموطنمان از سراسر کشور است.

جشنواره اقوام ایرانی

باغ راه ایرانی کیش که با هدف معرفی فرهنگ اقوام مختلف سرزمین کهن ایران در جزیره کیش احداث شده است در ایام نوروز با برپایی سیاه چادرهای اقوام ایرانی به فروش سوغات، صنایع دستی و غذاهای سنتی می پردازند.

جنگ شاد ویژه کودکان، اجرای مراسم آئینی اقوام ایرانی و برگزاری عروسی های سنتی از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

جشنواره اقوام ایرانی در باغ راه کیش تا 14 فروردین از ساعت 17 تا 23 میزبان شهروندان وگردشگران است.

جشنواره هیجان

جشنواره ای پر از شادی و هیجان، شما می توانید در جشنواره هیجان از بازی های متنوع لذت برده و خاطره یک سفر هیجان انگیز را با خود یادگار ببرید.

بازی های این جشنواره عبارتند از فوتبال حبابی، فوتبال صابونی، تشک پرش، منچ و مارپله خیابانی، فوتبال دارتی و ایرهاکی.

جشنواره هیجان جنب مجتمع آوای خلیج فارس و مجموعه کیبل اسکی تا 14 فروردین 97 هر روز از ساعت 10 تا 23 پذیرای علاقمندان به هیجان و شادی است.

کارناوال شادی

کارناوال شادی شادترین لحظات را به کودکان و نوجوانان و مسافرین نوروزی هدیه می دهد.

کارناوال شادی کیش امسال با چهره های متفاوت، گردشگران را به شادی دعوت می کند.

180 شخصیت عروسکی به همراه ربات های غول پیکر، سفید برفی و هفت کوتوله، آدم های رنگی و ...  به اجرای برنامه می پردازد.

همچنین برگزاری جشنواره حریره در شهر تاریخی حریره، از ساعت 15 تا 23، جشنواره ساخت و پرواز بادبادک ها در اسکله تفرحی، ساحل مرجان وکشتی یونانی از ساعت 10 تا 19، جشن ساحلی در اسکله تفریحی از ساعت 16 تا 18، اجرای نمایش خیابانی در معابر و شهر حریره، ایستگاه شعر و ادب بهارانه در اسکله تفریحی از ساعت 17 تا 21، جشنواره هایلند( ویژه کودکان) در شهربازی هایلند در پارک شهر از ساعت 11 تا 13، ایستگاه دین و زندگی مستقر در کمپ های اسکان نوروزی، پارک شهر، باغ راه و کشتی یونانی از ساعت 18:30 تا 23:30 و اجرای موسیقی آیینی در بازارهای کیش، شهر تاریخی حریره، اسکله تفریحی، کشتی یونانی و باغ راه ایرانی از دیگر برنامه های شاد نوروزی در جزیره مرجانی کیش است.

گفتنی است جزیره کیش در سال 97 با رویکردی جدید و برگزاری جشنواره های شاد و متنوع با خلق لحظات شاد و دلپذیر میزبان میهمانان نوروزی است.