با هدف ارائه خدمات بهينه به گردشگران:

منازل استيجاري كيش در نوروز 97 ساماندهي مي شود

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش از ساماندهي منازل استيجاري براي اسكان موقت گردشگران نوروزي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و  امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در راستاي ارائه خدمات مطلوب در حوزه اسكان گردشگران در نوروز 97 منازل استيجاري در جزيره كيش ساماندهي مي‌شوند.

بر اساس اين گزارش عليرضا قائديان با بيان اينكه ستاد تسهيلات نوروزي سازمان منطقه آزاد كيش با همكاري جامعه هتلداران و اداره نظارت بر اماكن عمومي كيش، طرح ساماندهي منازل استيجاري را در نوروز 97 اجرا مي‌كنند تصريح كرد: با توجه به محدوديت ظرفيت پذيرش هتل‌ها و مراكز اقامتي كيش و افزايش حضور گردشگران در تعطيلات نوروز، به همت معاونت گردشگري و با هماهنگي جامعه هتلداران و اداره نظارت بر اماكن عمومي كيش، بانك اطلاعاتي جامعي از منازل استيجاري سطح جزيره تهيه شده است و اجراي طرح ساماندهي اين منازل در دستور كار قرار دارد.

به گفته دبیر ستاد تسهیلات نوروزي كيش متقاضياني كه قصد دارند با اجاره منازل خود در تعطيلات نوروز به گردشگران خدمات مناسبي ارائه كنند مي‌توانند از تاريخ 1396/12/16  با مراجعه به دفتر جامعه هتلداران واقع در برج صدف، طبقه هفتم، واحد 706 به شماره تماس 9-44453337 نسبت به ارايه مشخصات واحد مربوطه و اخذ مجوز اقدام کنند.

وي افزود: بازديد از منازل و نرخ‌ گذاري با حضور نماينده جامعه هتلداران بلافاصله بعد از ثبت‌ نام انجام خواهد شد و پس از كسب تأييديه لازم، اين منازل استيجاري از طريق جامعه هتلداران در اختيار گردشگران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذكر است سازمان منطقه آزاد كيش در قبال گردشگراني كه از هر طريق به جز مراجعه به جامعه هتلداران در منازل استيجاري اقامت كرده‌اند مسئوليتي نداشته و پاسخگوي مشكلات احتمالي آنها نخواهد بود.