افزایش نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کیش

تیم ویژه نظارتی مرکز توسعه سلامت کیش برتمامی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، مجموعه های اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی ،بهداشتی به صورت مستمر نظارت می کند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رییسمرکز توسعه سلامت کیش گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی با تشکیل تیم ویژه نظارتی مرکز توسعه سلامت ، برنامه بازرسی به صورت مستمر در تمام ایام نوروز و روزهای تعطیل انجام می شود .

دکتر محمدرضا رضانیا افزود: در راستای تشدید نظارت و پایش سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی در بهمن ماه سال جاری 849 مورد بازدید انجام شده و توصیه های لازم به فعالان این حوزه ارائه شده است.

وی با تشریح طرح بسیج سلامت نوروری تصریح کرد: این اکیپ ها موظفند پوشش نظارتی کامل را بر اماکن اقامتی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی به خصوص مراکز واماکن حساس داشته باشند.

رضانیا با تاکید بر این که مسافران از خوردن غذا و آشاميدني ها در رستوران ها و مراكز عرضه مواد غذايي كه موازين بهداشتي را رعايت نمي كنندامتناع کنند یاد آور شد : پرسنل مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و اماکن اقامتی و اماکن عمومی باید كارت بهداشت داشته باشند.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران شماره تلفن 09366858085در تمامی ساعات شبانه روز وشماره 07644423311در وقت اداری آماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.