برگزاری کنفرانس های آموزشی در بیمارستان کیش

برنامه برگزاری کنفرانس های‌ آموزشی پزشکی بیمارستان‌کیش در طول بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کنفرانس‌های آموزشی پزشکی هر پنجشنبه با حضور پزشکان و متخصصان در موضوعات مختلف به همت بیمارستان کیش برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده  5 بهمن کنفرانس پزشکی مخصوص هر شخص با سخنرانی دکتر محمد خلخالی، 12 بهمن کنفرانس ذات الریه با حضور دکتر‌ نوید زمانیان، 19 بهمن کنفرانس دردهای مزمن با سخنرانی دکتر محمد پیریایی و 26 بهمن کنفرانس عوارض تزریق خون با حضور دکتر بیژن آریا برگزار می شود.

در این کنفرانس ها با هدف تقویت و بالا بردن اطلاعات پزشکی، نقاط قوت و ضعف در روند درمان یکی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان کیش که مرتبط با موضوع کنفرانس است بر اساس پرونده وی مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین کارگاه های آموزشی ویژه بانوان بار دار و مادران دارای نوزاد شیرخوار چهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

بانوان می توانند 4 بهمن در سالن اجتماعات بیمارستان در دوره تغذیه دوران بارداری با حضور دکتر پریسا پرویزی، 11 بهمن در کلینیک امام علی (ع) در کلاس ورزش دوران بارداری با حضور فاطمه گودرزی، 18 بهمن در بیمارستان در کلاس نحوه صحیح شیردهی با حضور شیوا رادمان منش و 25 بهمن در بیمارستان کیش در کلاس افسردگی پس از زایمان با حضور شیوا رادمان منش شرکت کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.kishhospitalfz.com  مراجعه کنند.