رخدادهای ورزشی در هفته ای که گذشت

شهروندان و گردشگران کیش، هفته گذشته را با برگزاری برنامه های متنوع و مفرح ورزشی به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ساکنان و گردشگران کیش با برگزاری سه همایش متنوع اوقات شادی را تجربه کردند.

  در همایش بزرگ ماهیگیری که از ساعت 15  روز چهارشنبه 20 دی در اسکله دریابانی سفین برگزار شد، بیش از 120 نفر از علاقمندان در یک هوای مطبوع و بهاری به صید ماهی پرداختند و در پایان نیز 10 نفر از کسانی که موفق به صید ماهی شدند، هدیه دریافت نمودند. 

همایش اسکیت و اسکوتر، دوچرخه و سه چرخه نیز برنامه مفرح دیگری بود که 160 نفر از کودکان به همراه خانواده های خود روز پنجشنبه 21 دی از ساعت 16 از محل هاپیر مارکت تا اسکله تفریحی را با وسایل چرخ دار خود طی کرده و پس از رسیدن به محل پایان، در بازی های کودکانه شرکت و هدایای خود را دریافت کردند. 

همچنین، جشنواره بازی های بومی و محلی، برنامه پایانی هفته گذشته بود که با حضور کودکان و نوجوانان بومی جزیره  کیش  و گردشگران  از ساعت 16 روز جمعه 22 دی در محل پایگاه ورزش های همگانی برگزار شد.

شرکت کنندگان این همایش، در کنار ساحل زیبای خلیج فارس و هوای دلپذیر بهاری کیش به انجام بازی های سنتی و طناب کشی پرداختند و ضمن آشنایی با بازی های محلی و بومی، لحظات شادی را تجربه کردند. این برنامه با همکاری موسسه نور سفین و خانه بومیان برگزار شد. 

مسابقه ورزش های سه گانه در کیش برگزار شد

این رقابت با حضور 16 شرکت کننده در مواد 300 متر شنا، 3 کیلومتر دوچرخه سواری و 1500 متر دو از ساعت 15 و سی دقیقه روز پنجشنبه در محل اسکله تفریحی برگزار شد.

 در پایان بنیامین شمالی مقدم، سجاد آشوری و امیر ارسلان الیاسی به ترتیب به مقام های  اول تا سوم دست یافتند.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در کیش

تیم ملی دوچرخه سواری آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا روز جمعه 22 دی ماه در کیش اردو زد. این تیم به مدت 25 روز تمرینات خود را در جاده و سالن بدنسازی برگزار می کند.