مرادخانی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علی مرادخانی به عنوان مشاور امور هنری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به مراد خانی آمده است: « با‌‌عنایت به سوابق روشن و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور امور هنری مدیرعامل منصوب می‌شوید. امید است با‌ عنایات خداوند متعال در راستای انجام این امر خطیر، پیوسته موفق و موید باشید».

سابقه فعالیت اجرایی مرادخانی در حوزه هنری به سال 1359 برمی گردد؛ وی در این سال مدیر کل تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

مدیرکل همکاری‌های سمعی و بصری، مدیرکل آموزش فیلمسازی،

مشاور معاون سیاحتی و زیارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت های مراد خانی است.

مدیریت مرکز سرود و آهنگهای انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت‌های مراد خانی در رزومه کاری است.

مشاور امور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تا سال 1383 مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است؛ وی در این دوره خانه موسیقی را ایجاد کرد.

معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از مؤسسین جشنواره فیلم فجر هم است، در دوره مدیریتی به توسعه جشنواره موسیقی فجر، طراحی و اجرای جشنواره موسیقی جوان، جشنواره فصلی موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره ذکر و ذاکرین و انتشار مجموعه 96 ساعته از موسیقی نواحی ایران، طراحی و اجرای اولین جشنواره موسیقی پاپ، جشنواره بانوان (گل یاس) و جشنواره ملل مسلمان پرداخت.

وی همچنین سابقه راه اندازی و مدیریت موزه موسیقی را در کارنامه دارد.

مرادخانی مدتی نیز عضو شورای طرح و برنامه شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در شهریور ماه 1392 از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون هنری این وزارتخانه منصوب شد

مشاور امور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که از بنیان‌ گذاران ارکستر ملی ایران بوده در دوره مدیریت خود، در توسعه این ارکستر و ارکستر سمفونیک تهران موفق بوده است.

وی که از مدیران با سابقه و خوشنام حوزه فرهنگ است، همواره مورد اقبال هنرمندان قرار داشته است.