اکران نگار و خفه گی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش

همزمان با سراسر کشور دو فیلم پر مخاطب نگار و خفه گی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش اکران شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نگار فیلمی به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی رامبد جوان و نویسندگی احسان گودرزی محصول سال 1394 است. این فیلم ماجرای جنایی درباره نگار دختر خانواده‌ای نیمه مرفه و اصیل است، پدر او دریک معامله اقتصادی شکست خورده و با اسلحه خودکشی کرده است. این تحلیلی پلیس نسبت به مرگ پدر نگار است اما نگار این تحلیل را باور ندارد و برای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می گیرد که روزهای آخر زندگی پدر را مرور کند.

در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، اشکان خطیبی و محمد کریمی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم خفه گی نیز به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی روایت صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می شود، پی به حقایق عجیبی از زندگی آنها می برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می شود.

نوید محمدزاده، پولاد کیمیایی، ماهایا پطروسیان، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی و اسدالله یکتا با نقش آفرینی، خفه گی را روایت می کنند.

گفتنی است، ایتالیا ایتالیا، من و شارمین، قهرمانان کوچک و سارا و آیدا از دیگر فیلم های در حال اکران خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش است که  به صورت چرخشی در سانس های مختلف به نمایش در می آیند.