مسابقه پرهیجان آماده باش در کیش کلید خورد

اماکن گردشگری و تفریحی جزیره کیش محل اجرا و تصویربرداری مسابقه آماده باش ویژه نوجوانان برای پخش در شبکه امید است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقه 52 قسمتی با تیم کارگردانی ساسان گلستانه، سعید دریا و امید خسروی، تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری ، مدیر تولید و برنامه ریزی آفرین کلهر و با اجرای کامبیز دیزباز در جزیره کیش در حال ضبط است .

هرقسمت از این مسابقه در 30 دقیقه برای پخش در شبکه سراسری امید تدوین می شود و شرکت کنندگان نوجوانان رده سنی 12 تا 18 سال هستند که دربخش های سخت ودشوار با هم رقابت می کنند..

نوجوانان شرکت کننده قبل از مسابقه پس از آموزش در26 رشته از جمله غواصی، راپل، تی رو، بقا در طبیعت و ورزشهای آبی آموزش می بینند و پس از آموزش به 6 گروه 8 نفره تقسیم می شوند و در مکان های تفریحی کیش از قبیل سافاری، پارک آبی، پارک دلفین، مجموعه دریایی مارینا و سایر مکان های گردشگری کیش به رقابت می پردازند.

هدف از برگزاری این مسابقه سراسر هیجان، تقویت روح ، جسم و ذهن نوجوانان و همچنین معرفی جذابیت های گردشگری کیش عنوان شده است.

مسابقه آماده باش از 18 شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه درشبکه امید پخش می شود .

لازم به ذکر است، نوجوانان علاقمند شرکت در این مسابقه از سراسر کشور می توانند با مراجعه به آدرس تلگرامی شبکه تلویزیونی امیدt.me/Tvamadehbashجهت ثبت نام اقدام کنند.