دبیر شورای‌ عالی تشکل‌ های صنایع‌ دستی:

تجربه مونسان در حوزه تجارت فرصت مناسب در حوزه صنایع‌ دستی است

دبیر شورای‌ عالی تشکل‌ های غیر‌دولتی صنایع‌ دستی گفت: یکی از امتیازات آقای مونسان تجربه خوب او در حوزه تجارت است که این تجربه یک فرصت بی‌ نظیر و مناسب برای صنایع‌ دستی به حساب می‌آید

حسین بختیاری دبیر شورای‌ عالی تشکل‌ های غیر دولتی صنایع‌ دستی امروز سه‌ شنبه 24 مرداد 96 با اشاره به انتخاب علی‌ اصغر مونسان به‌ عنوان معاون رئیس ‎جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری اظهار کرد: آقای مونسان دارای تجربه مناسب در حوزه‌ های مختلف مدیریتی است و می‌تواند در سازمان میراث‌ فرهنگی نیز موفق عمل کند.

او افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌ ‎های مدیریتی مونسان آشنایی او با حوزه تجارت است که با توجه به اینکه یکی از نیاز های اساسی صنایع‌ دستی تجارت، فروش و صادرات آن است این تجربه و ویژگی مدیریتی می‌تواند فرصت مناسبی برای حوزه صنایع‌ دستی باشد.

بختیاری ادامه داد: انتظار این است که رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری به هر سه حوزه فعالیت‌ های این سازمان توجه داشته باشد.

دبیر شورای‌ عالی تشکل‌ های غیر دولتی صنایع‌ دستی در ادامه افزود: صنایع‌ دستی به‌ خاطر نقش و جایگاهی که در اقتصاد مقاوتی و تولید اشتغال و ارز آوری در کشور دارد باید مورد توجه رئیس جدید سازمان میراث‌ فرهنگی قرار گیرد.

او خاطر نشان کرد: استفاده از بخش غیر دولتی در هر سه حوزه میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری باید مورد توجه جدی مونسان باشد.