لاکی و دلفی برندگان خودرو در بیستمین جشنواره تابستانی کیش

پخش تلویزیونی نمایش عروسکی لاکی و دلفی در بیستمین جشنواره تابستانی کیش به زودی از رسانه ملی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بیستمین جشنواره تابستانی، جزیره کیش لوکیشن تهیه نمایشی عروسکی است که با محوریت جوایز جشنواره تابستانی در جزیره کیش در حال ضبط و تدوین همزمان است.

در این اثر تلویزیونیکه ویژه گروه های مختلف سنی و خانواده ها در دست ساخت است دو عروسک لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش برنده یکدستگاه خودرو می شوند که به دلیل نداشتن گواهینامه به دنبال گردشگری هستند که بتواند راننده این خودرو شود.  در طول داستان  دو عروسک دیگر نیز به قصه اضافه می شوند تا به افزایش جذابیت این اثر بیافزایند.

با وجود شرایط سخت آب و هوایی تیم تهیه کننده این نمایش عروسکی در لوکیشن های مختلف جزیره کیش در حال ضبط کار هستند و همزمان آهنگسازی و تدوین اثر نیز در حال انجام است.

به گفتی علی همتی کارگردان این اثر تاکنون سه قسمت از این نمایش برای پخش تلویزیونی آماده شده و با حضور تیمی متشکل از عروسک گردانان، صداپیشه گان، تصویربرداران، کارگردان، آهنگساز و تدوینگران  ساخت باقی قسمتها در حین پخش اثر ادامه دارد.

این نمایش عروسکی به لحاظ سبک کاری و کیفیت ساخت از جمله آثار برتر در حوزه خانواده و کودک محسوب می شود که با هدف نشان دادن زیباییهای جزیره کیش و جذب گردشگر به این منطقه آزاد در حال تهیه است و پخش آن از شبکه های تلویزیونی به زودی شروع می شود.

گفتنی است بیستمین جشنواره تابستانی کیش متفاوت از جشنواره های گذشته برگزار می شود تا جزیره کیش همچنان به عنوان برند گردشگری کشور پیشرو در اجرای برنامه های خلاقانه الگویی برای دیگر مناطق باشد.