استقبال ترک ها از بر قراری مسیر جدید پروازی هواپیمایی کیش ایر

پرواز هواپیمایی کیش ایر با استقبال رسمی وارد فرودگاه ترکیه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هواپیمای ایرباس 321 شرکت هواپیمایی کیش در نخستین پرواز خود به ترکیه با استقبال رسمی فرودگاه این کشور و اجرای مراسم واتر سالوت مواجه شد.

در این مراسم با هدف نشان دادن خرسندی فرودگاه مقصد از بر قراری این مسیر پروازی دو ماشین آتش نشانی از دو طرف هواپیما طاقی از آب درست می کنند که یکی از آیین های مرسوم در استقبال از پروازها در فرودگاههای جهان است.

به گفته کاپیتان جدیدی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر این هواپیما با ظرفیت کامل به ترکیه سفر کرد و هر هفته 4 پرواز شرکت کیش ایر بین فرودگاه امام (ره) و کشور ترکیه بر قرار است.

جدیدی افزود: علاوه بر مسیرهای جدید پروازی که به مقصد کشورهای ترکیه، ارمنستان و گرجستان بر قرار شده است بزودی شرکت هواپیمایی کیش در مسیر وارنا (بلغارستان) و کی یف ( اوکراین) نیز مسیر پروازی راه اندازی می کند.

همچنین بر قراری پرواز به مقاصد سلیمانیه و اربیل عراق از مبداء جزیره کیش نیز از دیگر برنامه های در حال پیگیری شرکت هواپیمایی کیش است.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش که وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است به عنوان بازوی ارزشمند جزیره کیش در ارتقاء کمی و کیفی گردشگری با تاکید دکتر مونسان در طرح توسعه قرار گرفت. در پی خرید 4 فروند هواپیمای ایرباس و افزایش امکانات و خدمات این شرکت هواپیمایی، مسیرهای جدیدی به مقاصد داخلی و خارجی این شرکت افزوده شده است  و این روند توسعه همچنان ادامه دارد.