تقدیر از فعالان نوروزی کیش در مراسم نوروز بانان بی نوروز

در آیین نوروز بانان بی نوروز از فعالان گردشگری جزیره کیش در نوروز96 تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، امام جمعه اهل سنت، دبیر کل جامعه سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش و جمعی از روسا واعضای جوامع مختلف گردشگری، 25 اردیبهشت مراسم تجلیل از نوروز بانان بی نوروز با هدف تقدیر از فعالان گردشگری در ایام نوروز برگزار شد. 

در این مراسم که با اجرای برنامه های هنری و حضور جمع کثیری از فعالان حوزه های مختلف گردشگری کیش همراه بود از دو کتاب «درجه بندی و ارزیابی نوین اماکن اقامتی دانا» و «نخستین کتاب مصور آشنایی با اصول و مبانی مراکز پذیرایی» رو نمایی شد.

همچنین روسای جوامع هتلداران، بازاریان، کلوپ داران، آژانس داران و رستوران داران کیش با اهدای لوح از تلاشها و خدمات دکتر مونسان که باعث رشد و شکوفایی اقتصادی وگردشگری جزیره کیش شده است تقدیرکردند.

در پایان مراسم نیز از خدمات معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، روسای ادارت و نهادها شامل مرکز توسعه سلامت، صدا و سیما، سپاه فرودگاه، نهاد امامت جمعه کیش، نیروی انتظامی، آتش نشانی، برترین فعالان در جوامع و اصناف مختلف و تمامی دست اندرکاران گردشگری در نوروز 96 تقدیر شد.