به نام خدا


یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر كه امسال با ولادت بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا مقارن شده است، فرصت ارزشمندي براي تجليل از کارگران زحمت کشي است که مخلصانه براي كسب رزق حلال مي كوشند و با همت والای خود گردش چرخ هاي صنعت و تولید كشور را تضمين مي كنند.

فرا رسيدن ميلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام و روز بزرگ كارگر را به همه كارگران شريف کشور به ويژه كارگران عزيز جزيره كيش تبريك گفته و به روان پاك كارگران شهيد انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درود مى‌فرستم.

در جامعه اسلامي كه بر حفظ كرامت كارگر تاكيد فراوان شده است، گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نيست و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) هر روز، روز کارگری و کارگران است. کارگران گرانقدري که با روحیه خستگی نا پذیر برای کسب معاش خود و خانواده تلاش کرده و  در سایه خود باوری "استقلال" و "خود کفایی" را در همه عرصه‌ها معنا می کنند. كارگران متعهد ايران اسلامي كه با كار و ابتكار سازنده و توسعه و ارتقاء کیفی توليدات داخلى، مي كوشند سهم شايسته اي در روند تحول اقتصادی کشور داشته باشند.

جزیره زیبای کیش نيز براي حركتي مستمر و موثر در مسير رونق اقتصادي و دستيابي به جايگاهي شايسته در عرصه گردشگري كه به مدد بهبود فضاي سياسي كشور، ايجاد زير ساخت ها و افزايش سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي سرعت گرفته به تلاش هوشمندانه و هدفمند کارگران این جزیره زیبای مرجانی تکیه کرده است.

امید آن دارم تا در سال "اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال" با همدلي و تلاش مضاعف كارگران، تمامی طرح های نوینی که با هدف توسعه و آبادانی جزیره کیش و رفاه ساکنان و گردشگران و رونق بازار کسب و کار برنامه ریزی شده است قرین توفیق شود.

ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند، از درگاه خداوند سبحان، براي يكايك كارگران پر تلاش شاغل در بخش های دولتی و خصوصی جزيره كيش  توفیق روز افزون توام با موفقیت و بهروزی مسالت دارم.

                                                                         علي اصغر مونسان

                                                  مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش