در راستای تامین رفاه شهروندان وگردشگران نوروزی اجرا شد؛

آغاز عرضه میوه وتره بار با کیفیت خوب ونرخ مناسب در جزیره کیش

با تمهیدات پیش بینی شده میوه وتره بار با کیفیت خوب وقیمت مناسب درجهت تامین رفاه شهروندان وگردشگران در جزیره کیش عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عرضه میوه وتره بار با کیفیت خوب وقیمت مناسب یکی از وعده های مسئولان جزیره کیش به شهروندان بود که با تلاش وبرنامه ریزی دست اندرکاران حوزه های اقتصادی این امکان فراهم  شد تا شهروندان وگردشگران محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنند. درراستای تحقق این امر و تنظیم قیمت ها در بازار، عرضه میوه وتره بار با نظارت معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش دراین جزیره آغاز شد.

شهروندان وگردشگران می توانند برای خرید میوه وتره بار با نرخ مناسب و کیفیت مطلوب هر روزه به بازار میوه وتره بار کیش واقع در پارکینگ کمپ خانوادگی، جنب مصلی مراجعه کنند.

گفتنی است با تمهیدات اندیشیده شده ذخیره سازی کافی برای تامین نیاز شهروندان وگردشگران به میوه وتره بار درجزیره کیش انجام شده است تا دراین زمینه بدون کمبود با قیمت مناسب وکیفیت خوب میوه وتره بار به مردم عرضه شود.  

کنترل قیمت بازار، جلوگیری از گرانفروشی وعرضه با کیفیت میوه وتره بار از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است که با کاهش هزینه های سفر باعث جلب رضایت شهروندان و به ویژه گردشگران می شود ودرنهایت با تعمیم این سیاست به دیگر بخش ها ، رونق گردشگری را برای جزیره کیش بهمراه دارد.