تامين سلامت شهروندان و گردشگران نوروزي اولويت بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با برنامه ریزیهای انجام شده

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در نوروز 96 است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسيدن بهار و عيد نوروز و حضور گردشگران در جزيره زيباي كيش، جلسات ستاد نوروزي  در سه نوبت با حضور مديران، مسئولان و سر پرستاران بخش هاي درماني  بیمارستان کیش برگزار شد.

در اين جلسات مسئولان بخش ها، گزارش آخرين اقدامات و تمهيدات لازم براي آماده سازي بخش هاي مختلف جهت ارائه خدمات درماني مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزي را ارائه كردند و مقرر شد تمامي نياز هاي دارو و تجهيزات مصرفي پزشكي برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز فراهم شود.

دكتر خلخالي با بیان اینکه تامين سلامت گردشگران و مهمانان نوروزي و كيشوندان اولويت بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش است، گفت: بيمارستان کیش  همچون سال های گذشته از تاریخ 20 اسفند 95 تا 20 فروردين سال 96 در آماده باش كامل است و با تمامي ظرفيت نيروي انساني و امکانات  آماده خدمت رساني به كيشوندان و مهمانان نوروزي خواهد بود.

وی افزود: پزشكان متخصص و فوق تخصص در تمامي رشته ها  بنا به تشخيص ضرروت در ايام نوروز در اين مركز حضور دارند و برنامه ريزي  حضور پزشكان نهايي شده است. در این راستا ساعت کاری مطب پزشكان عمومي بیمارستان نيز 24 ساعته خواهد شد.

رئيس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش اظهار داشت: مذاكراتي با شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش و سازمان هاي بيمه گر در خصوص پوشش بيمه ايي مسافران نوروزي انجام شده و بخش بيماري هاي خاص بيمارستان شامل تالاسمي، دياليز  در تمامي ايام  خدمات ارائه می کنند.

دکتر خلخالی همچنین یاد آور شد: بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش  با بهره گيري از پزشكان متخصص طب اورژانس بصورت شبانه روزي فعالیت می کند. همچنين داروخانه ها، آزمايشگاه و بخش تصوير برداري به ويژه بخش MRI در ايام نوروز به صورت 24 ساعته به شهروندان و گردشگران خدمات رسانی می کنند.

راه اندازي داروخانه طب سنتي،  اقدامات رفاهی از جمله  راه اندازی فروشگاه و رستوران در بيمارستان بصورت 24 ساعته و همچنين افزايش ساعات كاري كلينيك امام علي (ع) با توجه به موقعيت اين مركز درماني که در نزديكي مراكز تجاري كيش قرار دارد از ديگر تمهيدات پيش بيني شده در این ایام است.