پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)

فرا رسیدن دهه اول فاطمیه و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي نمايم.

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

حضرت فاطمه (س) دخت گرامي رسول مكرم اسلام كه با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان تا پاي جان ایستادند، از صدر اسلام تا کنون اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی هستند. به طور قطع زنان مسلمان با بهره مندي از سيره ايشان مي توانند در ابعاد مختلف زندگي همانند تصميم گيريهاى عظيم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربيت فرزندان صالح در مسير سعادت و بهروزي حركت كنند.

 در جزيره كيش نيز امسال همانند سال هاي قبل مراسم سوگواری و مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در رثای دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور حداكثري مردم ديندارو داغداران بزرگ بانوي اسلام در مساجد، حسينيه ها و تكايا برگزار مي شود تا فرصت مرور دوباره درس آزادگي، ايثار و تعهد در مكتب اسلام باشد.

اميد است در اين ايام با سوگواري بر غم شهادت بزرگ بانوي جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفيق تفكر و تعمق در سيره زندگاني بزرگان دين مبين اسلام  را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم در زمره پيروان راستين مكتب انسان ساز اسلام قرار گيريم . 

                                                                                                                                                                                         علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش