بسم الله النور


بی‌ تردید، حماسه غرور‌ آفرین 16 آذر كه با شهامت دانشجویان و جامعه دانشگاهی خلق شد نمونه اي ارزشمند از  مشارکت سیاسی آنان در رخدادهای مهم  تاریخ معاصر کشورو بيانگر حق طلبي، عدالت خواهي و  تلاش دانشجويان در جهت حفظ ارزش هاي والاي اخلاقي و انساني  است.

امروزه دانشجويان فرهيخته ايران اسلامي به مدد خرد و عقلانیت درعمل فردی و اجتماعی خود در مسیر کمال‌خواهی، ارتقاء جايگاه علمي و دستيابي به فناوري هاي نوين گام بر مي دارند و مي كوشند با بصیرت و هوشمندی تمام شرايط جامعه را از ابعاد گوناگون بررسي كرده و در تحلیل‌های منطقي و عدالت محور خود بيش از هر چيز به مصالح و منافع كشور  انديشيده و با تعامل سازنده و همدلی و همراهي با دولت وحدت ملی را تقويت كنند. دانشجوياني كه بخوبي دريافته اند در عصر حاضر  مهمترين محور و  مولفه موفقيت  كشورها براي ارتقاء جايگاهشان  در عرصه بين المللي، بهره مندي از نيروي انساني توانمند و متخصص و تسلط بر علم و فناوري روز دنيا  است. از اين رو  مي كوشند با خود باوري و  اعتماد به نفس، در مسير دستيابي به علم و فناوري هاي نوين، ايران اسلامي  را به جايگاه  واقعي خود  برسانند .

جزيره‌ زيباي‌ كيش هم به يمن بر خورداري از دانشگاه‌هاي متعدد،  ميزبان بيش از  شش   هزار دانشجو از سراسر كشور است  كه حضورشان  ضمن رشد و توسعه فعاليت هاي علمي و پژوهشي  اين منطقه در سطح ملي و بين المللي، سبب شده است تا جزيره كيش علاوه بر مطلوب ترين مقصد گردشگري به عنوان منطقه اي فرهنگي و علمي نيز شناخته شود.

اميد است كه دانشجويان جزيره كيش  با اهتمامي خستگي نا پذير در جهت  ارتقاء سطح فعاليت هاي پژوهشي و  معرفي مراكز آموزش عالي  منطقه به عنوان  مراكزي پويا و منطبق با برترين استانداردهاي علمي آموزشي دنيا، سهم بزرگ خود را در توسعه علمي و پيشرفت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي  اين منطقه آزاد و  ايران عزيز اسلامي  ادا نمايند.  

از خداوند منان براي دانشجويان كشور به ويژه دانشجويان جزيره زيباي كيش سلامت و سعادت و توفيق علم اندوزي مستمر مسالت می‌نمایم.

علي اصغر مونسان

رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش