با حضور سردار اشتری، فرمانده جدید نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش معرفی شد

در مراسمی با حضور فرمانده ناجا، سرهنگ جهانبخش به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در این مراسم که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسننن کیش و جمعی از مسئولان نظامی٫ انتظامی، امنیتی، روسای ادارات، نهادها و اصناف کیش برگزار شد سردار اشتری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

وی با تقدیر از حمایت های دکتر مونسان از نیروی انتظامی و تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که با جدیت و تمام توان برای حفظ جایگاه منطقه آزاد کیش در مسیر رشد و توسعه تلاش کرده گفت: اقدامات خوبی در جزیره کیش انجام شده است و وفاق خوبی نیز بین مسئولین این جزیره وجود دارد .

سردار اشتری افزود: انتظار می رود روند این حمایتها همچنان ادامه یابد و در سایه همدلی و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش و امام جمعه اهل تسنن این منطقه، همواره شاهد امنیت و آرامش در این جزیره باشیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: پلیس باید مظهر اقتدار و آرامش و تکیه گاه امن مردم باشد. امروز افتخار نیروی انتظامی این است که وظیفه اش خدمت به مردم در حفظ نظم و امنیت و آرامش است.

وی با اشاره به میزان بالای رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی افزود: امنیت امروز کشور ما در پناه خداوند و زیر سایه هدایت های مقام معظم رهبری با انسجام و هوشیاری مردم و اقدامات هوشمندانه دستگاههای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی بدست آمده است.

سردار اشتری گفت: امروز ما شاهد تحرکاتی در مرزها هستیم  که به سرعت خنثی می شود و پلیس از مرزها گرفته تا شهرها و همه مناطق کشور حضور فعالی برای تامین آرامش و امنیت مردم دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ حسین دهکی در جزیره کیش، انتصاب سرهنگ رحیم جهانبخش را تبریک گفت.

دکتر مونسان با اشاره به موقعیت کنونی کشورمان که نقطه ثبات و امنیت منطقه است افزود: در حالیکه در تمامی کشورهای همسایه شاهد ناامنی و نا آرامی هستیم به مدد حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی با اقتدار در عرصه های بین المللی نقش آفرینی می کند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با گستره ای وسیع از مسئولیت ها مواجه است که باتوجه به اینکه رضایتمندی مردم در گرو این ایفای وظیفه است اذعان دارم که کاری بسیار دشوار بر عهده نیروی انتظامی است.

مونسان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد خصوصیات نیروی انتظامی گفت: اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونی، درستکاری و امانتداری و دفاع از ارزشهای اسلامی سجایایی است که شاخصه کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: گردشگری ماموریت اصلی جزیره کیش است به همین دلیل این جزیره محل خدمت به مردم کشورمان است و این مردم شایسته بهترینها هستند.

وی ادامه داد: مسئولان انتظامی کیش همواره با نگاه ویژه ای انتخاب می شوند زیرا در کیش باید بتوانیم با بکارگیری شش ویژگی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب در نیروی انتظامی با ایجاد احساس آرامش و امنیت باعث جذب بیشتر گردشگران شویم که این موضوع رونق اقتصادی و صیانت از فرهنگ وارزشهای دینی را بهمراه دارد.

مونسان با بیان اینکه هم افزایی مسئولان به افزایش گردشگری کمک می کند گفت: سازمان منطقه آزاد کیش همواره حامی نیروی انتظامی بوده و این روند در آینده نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ دهکی گفت: سلامت فکر وعقیده، سلامت مادی و سلامت در رفتار از شاخصه های ارزشمند سرهنگ دهکی بود که از بسیاری آزمونهای دشوار نیز به سبب این درجه از اعتقاد و مسئولیت پذیری سربلند بیرون آمد.

امام جمعه کیش همچنین ضمن تبریک به سرهنگ رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی و پایگاه دریابانی کیش افزود: جزیره کیش از مناطق حساس و دشوار کشور است که به مدد حضور دکتر مونسان، مدیر عامل خلاق و شایسته شاهد پیشبرد خوب امور با همدلی و همراهی همه مسئولان هستیم.

سرهنگ حسین دهکی فرمانده اسبق انتظامی کیش نیز با تشکر از همه کسانیکه در این مدت با همراهی و همکاری نیروی انتظامی را در رسیدن به اهدافش یاری کرده اند گفت: سنگینی بار هدایت و مدیریت این منطقه بر دوش دکتر مونسان است که با همدلی و تعامل خوب همیشه یار و یاور نیروی انتظامی بوده اند.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی ضمن تقدیر از تلاشهای سرهنگ حسین دهکی، حکم انتصاب سرهنگ رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش توسط سردار اشتری فرمانده ناجا به وی اهدا شد.