انتصاب رییس و اعضای هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش

حسین یگانه پویا به عنوان رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش حسین یگانه پویا به عنوان عضو هیات امنا و رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در این حکم آمده است:

بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات اپراتور سازمان منطقه آزاد کیش، سیاستگذاری در راستای تحقق اهداف کلان سازمان در حوزه دولت همراه، بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات اپراتور تلفن همراه جزیره کیش، همکاری و تعامل سازنده با سایر اعضای هیات امنا جهت ارتقاء جایگاه اپراتور، برنامه ریزی به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به شهروندان، نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات و تامین رضایت مشترکین از اهم وظایف جنابعالی می باشد.

درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، از خداوند متعال توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در ارائه خدمات مسئلت می نمایم.

همچنین از سوی دکتر مونسان در احکامی جداگانه سیروس عیدی پور به عنوان عضو و رییس هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش و علی جیرفتی و سید رزگار پور احمدی به عنوان اعضای هیات امنای این اپراتور معرفی شدند.