12فروردین نقطه عطفی در تحولات منطقه است

به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی ایران پیامی از سوی دکتر علی اصغر مونسان به شرح ذیل صادر شد

دوازدهم فروردین هر سال در شور و نشاط هیجان آغاز بهار سبز و پایان زمستان سرد ، یاد آور اتفاقی بزرگ و سرنوشت ساز برای مردم قهرمان ایران اسلامی و نقطه عطفی در مسیر تحولات منطقه است .

آن زمان که  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، با سرانگشت ولایت و رهبری خود به مسیر مستقیم جمهوری اسلامی اشاره کرد ، ملت ظلم ستیز ما با بهره مندی از بلوغ فکری و سیاسی در سایه اسلام ، وحدت ملی خود را به رخ جهانیان کشاندند و پس از گذشت کمتر از 2 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ، فریاد جمهوری اسلامی در جهان طنین انداز شد .

در روز دوازده فروردین مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران ، با انسجام همه جانبه و توکل بر خداوند ، در همه پرسی شرکت نموده و با رای خیره کننده 98.2 درصد به جمهوری اسلامی ، ارادت خود را به اسلام و عزم جدی خود برای تحقق مردم سالاری دینی را به اثبات رساند.

این عید بزرگ که در آستانه روز طبیعت  و پاسداشت محیط زیست قرار گرفته است را به مردم غیور ایران اسلامی به ویژه کیشوندان محترم و گردشگران این جزیره زیبا تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که به عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است ، شاهد اتفاقات ارزشمند در جهت رشد و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .